Компанія Ozar - 13.ua виготовила рекламну продукцію для багатьох відомих компаній.
Серед наших клієнтів.
Серед наших клієнтів.
- Думка про те, що аграрній компанії не потрібна реклама, є помилковою. У сучасних умовах гострої конкуренції сільськогосподарські підприємства зацікавлені не лише у високій врожайності, але й в активізації продажів, оренді нових земель, інвестиціях, можливостях злиття в потужні агропромислові комплекси. Отже, формування позитивної ділової репутації для с/г фірми є одним з первинних завдань. Зовнішня реклама та внутрішній брендинг, як інструменти комунікативної політики, сприяють просуванню землеробської компанії, і, зрештою, її ефективній діяльності. Компанія Ozar - 13.ua оформить зовнішньою та внутрішньою рекламою офіс, представництво, виставкові площі, святкові та інші заходи агропромислової компанії, ґрунтуючись на своєму великому досвіді роботи для подібних організацій, якісно, креативно, в мінімальні терміни.
Діалог між сільськогосподарською організацією та її цільовою аудиторією здійснюється з допомогою:
Реклама на білбордах
Так як формат цього бізнесу припускає розміщення представництв фірми, у тому числі, й за межами міської смуги, зовнішня реклама на білборді уздовж автотраси може виявитися дуже корисною, наприклад, для садівника, що переміщається по відповідному маршруту, або для будь-якого іншого споживача рослинницької продукції. Для того щоб інформація більше виділялася серед іншої на подібних носіях по сусідству, при виготовленні борду використовують нестандартні прийоми та матеріали. Зокрема, щит з об'ємними елементами здатний не лише притягнути увагу, але й збільшити авторитет рекламодавця своєю креативністю.Об'ємні елементи брендингу
Головне призначення наземних символів, встановлених уздовж інтенсивного руху транспорту, - підвищення іміджу агропромислової фірми. Щоб зміцнити у свідомості споживачів уявлення про відповідність високим стандартам, їм повинні відповідати не лише товари організації, але й все її інші прояви. Великогабаритні рекламні конструкції свідчать про фінансову спроможність компанії, її серйозне відношення до будь-чого, у тому числі й до елементів власної ідентифікації.Рекламне оформлення вхідної групи
Територіально агропромислова компанія може розташовуватися як в місті, так й за його межами. Нерідко, центральний офіс знаходиться у великому населеному пункті, а представництво - в районному центрі або сільській місцевості. Підхід до зовнішнього декорування залежить від розміщення сільськогосподарської фірми. Якщо, наприклад, Outdoor садового центру за містом - це яскрава, як правило, світлова композиція, що складається з вивіски великих розмірів та інших рекламних атрибутів, помітних здалека, то зовнішня реклама головного офісу цього ж центру в Києві повинна виглядати стриманіше, більш солідно.Рекламне оформлення участі у виставках, масових заходах, святах
Оскільки участь в спеціалізованих експозиціях для агро- фірми - важливий канал комунікацій з потенційними інвесторами, варто приділити особливу увагу презентації стенду. В цьому випадку не працює шаблонний підхід з використанням устаткування, запропонованого організатором заходу. Максимальну віддачу від вкладених коштів експонент отримає, якщо виставкова площа буде представлена оригінально і солідно одночасно. Рекламні технології, безумовно, прийдуть в цьому на допомогу. Стенд нестандартної конфігурації, у декілька ярусів, з конструктивним розділенням на зони, яскравим підсвічуванням і об'ємними елементами брендингу не лише притягне відвідувачів, але й активує процес переговорів, сформує найкраще уявлення про компанію.Внутрішній брендинг
Облаштування офісу агропромислової компанії з включенням в інтер'єр об'ємної фірмової символіки - не данина моді, а ще один спосіб зміцнення і популяризації власного бренду. По-перше, саме в офісі відбуваються більшість ділових зустрічей з партнерами. Ефектно візуалізований в просторі логотип запам'ятається їм і викликатиме, надалі, тільки позитивні емоції. А, по-друге, грамотний внутрішній pr сприяє зміцненню корпоративного духу, розкриттю потенціалу кожного співробітника, і, зрештою, ефективній роботі.