13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески
Компанія Ozar - 13.ua виготовила рекламну продукцію для багатьох відомих компаній.
Серед наших клієнтів.
  • Думка про те, що аграрній компанії не потрібна реклама, є помилковою. У сучасних умовах гострої конкуренції сільськогосподарські підприємства зацікавлені не лише у високій врожайності, але й в активізації продажів, оренді нових земель, інвестиціях, можливостях злиття в потужні агропромислові комплекси. Отже, формування позитивної ділової репутації для с/г фірми є одним з первинних завдань. Зовнішня реклама та внутрішній брендинг, як інструменти комунікативної політики, сприяють просуванню землеробської компанії, і, зрештою, її ефективній діяльності. Компанія Ozar - 13.ua оформить зовнішньою та внутрішньою рекламою офіс, представництво, виставкові площі, святкові та інші заходи агропромислової компанії, ґрунтуючись на своєму великому досвіді роботи для подібних організацій, якісно, креативно, в мінімальні терміни.

Діалог між сільськогосподарською організацією та її цільовою аудиторією здійснюється з допомогою:

  • білборд для агрофірмиРеклама на білбордах
    Так як формат цього бізнесу припускає розміщення представництв фірми, у тому числі, й за межами міської смуги, зовнішня реклама на білборді уздовж автотраси може виявитися дуже корисною, наприклад, для садівника, що переміщається по відповідному маршруту, або для будь-якого іншого споживача рослинницької продукції. Для того щоб інформація більше виділялася серед іншої на подібних носіях по сусідству, при виготовленні борду використовують нестандартні прийоми та матеріали. Зокрема, щит з об'ємними елементами здатний не лише притягнути увагу, але й збільшити авторитет рекламодавця своєю креативністю.
  • об'ємний логотип агропромислової фірмиОб'ємні елементи брендингу
    Головне призначення наземних символів, встановлених уздовж інтенсивного руху транспорту, - підвищення іміджу агропромислової фірми. Щоб зміцнити у свідомості споживачів уявлення про відповідність високим стандартам, їм повинні відповідати не лише товари організації, але й все її інші прояви. Великогабаритні рекламні конструкції свідчать про фінансову спроможність компанії, її серйозне відношення до будь-чого, у тому числі й до елементів власної ідентифікації.
  • вивіска садового центруРекламне оформлення вхідної групи
    Територіально агропромислова компанія може розташовуватися як в місті, так й за його межами. Нерідко, центральний офіс знаходиться у великому населеному пункті, а представництво - в районному центрі або сільській місцевості. Підхід до зовнішнього декорування залежить від розміщення сільськогосподарської фірми. Якщо, наприклад, Outdoor садового центру за містом - це яскрава, як правило, світлова композиція, що складається з вивіски великих розмірів та інших рекламних атрибутів, помітних здалека, то зовнішня реклама головного офісу цього ж центру в Києві повинна виглядати стриманіше, більш солідно.
  • виставковий стенд аграрної фірмиРекламне оформлення участі у виставках, масових заходах, святах
    Оскільки участь в спеціалізованих експозиціях для агро- фірми - важливий канал комунікацій з потенційними інвесторами, варто приділити особливу увагу презентації стенду. В цьому випадку не працює шаблонний підхід з використанням устаткування, запропонованого організатором заходу. Максимальну віддачу від вкладених коштів експонент отримає, якщо виставкова площа буде представлена оригінально і солідно одночасно. Рекламні технології, безумовно, прийдуть в цьому на допомогу. Стенд нестандартної конфігурації, у декілька ярусів, з конструктивним розділенням на зони, яскравим підсвічуванням і об'ємними елементами брендингу не лише притягне відвідувачів, але й активує процес переговорів, сформує найкраще уявлення про компанію.
  • вивіска офісу агрофірмиВнутрішній брендинг
    Облаштування офісу агропромислової компанії з включенням в інтер'єр об'ємної фірмової символіки - не данина моді, а ще один спосіб зміцнення і популяризації власного бренду. По-перше, саме в офісі відбуваються більшість ділових зустрічей з партнерами. Ефектно візуалізований в просторі логотип запам'ятається їм і викликатиме, надалі, тільки позитивні емоції. А, по-друге, грамотний внутрішній pr сприяє зміцненню корпоративного духу, розкриттю потенціалу кожного співробітника, і, зрештою, ефективній роботі.