13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески
Компанія Ozar - 13.ua виготовила рекламну продукцію для багатьох відомих компаній.
Серед наших клієнтів
  • Щоб створити грамотну в усіх відношеннях зовнішню рекламу організації (державною, громадською, іншої), потрібне знання її особливостей. Виходячи з власного досвіду роботи для подібних структур, фахівці Ozar - 13.ua гарантують найкращий результат виконання замовлення по виготовленню рекламних виробів для державних та громадських організацій.

Згідно із законом України «Про рекламу» Вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі приміщення, біля входу в таке приміщення, не вважається рекламою. В першу чергу вище зазначене торкається вивісок державних установ. По суті, зовнішня реклама для подібних організацій, хоча так і називається, зовсім не відноситься до реклами, як такої. Інформація про депж. установу, представлена на носії, не призначена для її розкручування. Вона лише показує найнеобхідніші відомості для ідентифікації.

У зв'язку з цим вивіски або таблички державних організацій повинні створюватися у межах певних правил, щоб, по-перше, асоціюватися з представництвом саме держави Україна в різних сферах її діяльності, по-друге, своїм дизайном і виконанням не порушувати своєрідного "дрес-коду" для вивісок нерекламного характеру, по-третє, чітко і коротко інформувати про державну компанію.

  • вивіска державної організаціїЛаконічність дизайну.
    Найбільш прийнятним для вивісок і табличок державних організацій являється виконання їх у одноколірній (для окремо розташованих символів) або двоколірній гаммі. Фон - синій, блакитний, темно-червоний, зелений, " золото", " срібло", іншого корпоративного кольору. Символи - " золото", " срібло", корпоративний колір. Текстову інформацію рекомендується обмежувати назвою організації з вказівкою офіційно зареєстрованого найменування, виду діяльності, відомства, якому організація підпорядкована, роскладу роботи. Краще всього використати для цього шрифти стриманої гарнітури. Графічні знаки - герб України, корпоративні символи, знаки для товарів і послуг, що належать держ. установі. Корпоративні знаки на табличках і вивісках по своєму дизайну не мають бути схожі на зображення дорожніх знаків. В цілому зовнішня реклама державної структури зобов'язана органічно вписуватися в архітектурний вигляд будівлі і візуально не порушувати його цілісності.
  • вивіска магазинуРозміщення
    Встановлення вивіски державної компанії повинно виконуватися без нанесення ушкоджень конструкції будівлі, у місці, що не заважає плановим ремонтним роботам, з виключенням об'єктів незавершеного будівництва. Взагалі, місце для монтажу вивіски державної установи має бути проаналізоване з усіх точок зору: відвідувачі закладу по наданню адміністративних послуг повинні безпомилково знаходити його. Ці правила, безумовно, торкаються не лише вивісок державних структур, але й, по суті, будь-яких інших компаній. Проте, для держ. установ вони мають особливе значення, оскільки їх дотримання демонструє відношення до дотримання законів в країні.
  • табличка приймальні депутатаРозміри табличок державних установ
    Площа поверхні вивіски-таблички держ. структури не повинна перевищувати 3 м2. Такі відносно невеликі габарити багато в чому пояснюються офіціозним стилем цих носіїв. Табличка державної фірми - це уособлення ділового підходу до її ініціації: тільки найнеобхідніша інформація, тільки найоптимальніші розміри носія цієї інформації, стислість, класична типографика, стримана колірна гамма, відсутність громіздкості, об'ємів, що занадто сильно виступають.
  • табличка нотаріусаНадійність і простота конструкції
    Оскільки вивіска держ. установи повинна відрізнятися легкістю монтажу і демонтажу, бажано, щоб вона мала нескладну конструктивну будову. Для табличок, як правило, використовують сучасні матеріали, що прийшли на зміну металу: алюмокомпозит, акриловий пластик, ПВХ, обкантовувавши їх декоративним профілем. Оскільки акриловий пластик по своєму зовнішньому вигляду нагадує скло, що має досить привабливий зріз, таблички з цього матеріалу можуть виконуватися і без обрамлення.
  • табличка юристаТехнології
    Вибір технології для виготовлення вивіски органу державного управління залежить від пріоритетів її призначення. Якщо, наприклад, табличка повинна не лише повідомляти про що-небудь, але й підкреслювати статус організації, це завдання цілком може вирішити лазерне або фрезерне гравіювання. Аплікація з самоклеючої плівки - самий недорогий, але дуже популярний метод нанесення інформації на вивіску.

Не лише зовнішні, але й різноманітні внутрішні рекламно-інформаційні елементи є затребуваними в оформленні представництв держ. організацій. До них відносяться - інформаційні стенди, надверні та настільні таблички, покажчики, декор з державною символікою, інше офісне приладдя, виконане з матеріалів зовнішньої реклами з використанням спеціалізованого устаткування (лазерні, фрезерні, струнні верстати).

  • табличка посадовцяЗ метою внутрішньої навігації в державних установах використовують таблички з вказівкою назв служб, посад і П.І.Б. відповідальних осіб, схемами поверхів, піктограмами кімнат гігієни і тому подібне. Дизайн внутрішніх табличок держ. структур підлеглий тим же правилам, що й дизайн зовнішніх. В цілому, для них характерний єдиний стиль, показність, логічність розміщення.
  • герб УкраїниДля підкреслення значущості, державного статусу організації интер'єрне оформлення доповнють особливими елементами: гербом України, виконаним в об'ємі, годинником з державною символікою, іншими виробами, шо виготовлені за допомогою рекламних технологій. Вони не лише вносять різноманітність в досить сувору адміністративну обстановку, але й візуально представляють ідею національної держави, викликають патріотичні почуття.

Окрім державних і бізнес- структур, в нашій країні існує велика кількість некомерційних громадських організацій: благодійні фонди, творчі союзи, політичні партії, пенсійні фонди, професійні спілки і так далі. Їх реклама на зовнішніх і внутрішніх носіях заслуговує окремого розгляду.

  • зовнішня реклама Євробачення Україна Зовнішня і внутрішня реклама громадських організацій має більш демократичніший характер, ніж аналогічна реклама державних установ. По суті, вона наближається до них своїм досить офіційним характером, але може бути представлена яскравіше, як в прямому, так і у переносному значенні слова. Тобто характеризується великою різноманітністю проявів: видів носіїв (практично будь-хто), можливих варіантів дизайну і так далі