Серед наших клієнтів
- Щоб створити грамотну в усіх відношеннях зовнішню рекламу організації (державною, громадською, іншої), потрібне знання її особливостей. Виходячи з власного досвіду роботи для подібних структур, фахівці Ozar - 13.ua гарантують найкращий результат виконання замовлення по виготовленню рекламних виробів для державних та громадських організацій.
Згідно із законом України «Про рекламу» Вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі приміщення, біля входу в таке приміщення, не вважається рекламою. В першу чергу вище зазначене торкається вивісок державних установ. По суті, зовнішня реклама для подібних організацій, хоча так і називається, зовсім не відноситься до реклами, як такої. Інформація про депж. установу, представлена на носії, не призначена для її розкручування. Вона лише показує найнеобхідніші відомості для ідентифікації.
У зв'язку з цим вивіски або таблички державних організацій повинні створюватися у межах певних правил, щоб, по-перше, асоціюватися з представництвом саме держави Україна в різних сферах її діяльності, по-друге, своїм дизайном і виконанням не порушувати своєрідного "дрес-коду" для вивісок нерекламного характеру, по-третє, чітко і коротко інформувати про державну компанію.
- Лаконічність дизайну.
Найбільш прийнятним для вивісок і табличок державних організацій являється виконання їх у одноколірній (для окремо розташованих символів) або двоколірній гаммі. Фон - синій, блакитний, темно-червоний, зелений, " золото", " срібло", іншого корпоративного кольору. Символи - " золото", " срібло", корпоративний колір. Текстову інформацію рекомендується обмежувати назвою організації з вказівкою офіційно зареєстрованого найменування, виду діяльності, відомства, якому організація підпорядкована, роскладу роботи. Краще всього використати для цього шрифти стриманої гарнітури. Графічні знаки - герб України, корпоративні символи, знаки для товарів і послуг, що належать держ. установі. Корпоративні знаки на табличках і вивісках по своєму дизайну не мають бути схожі на зображення дорожніх знаків. В цілому зовнішня реклама державної структури зобов'язана органічно вписуватися в архітектурний вигляд будівлі і візуально не порушувати його цілісності. - Розміщення
Встановлення вивіски державної компанії повинно виконуватися без нанесення ушкоджень конструкції будівлі, у місці, що не заважає плановим ремонтним роботам, з виключенням об'єктів незавершеного будівництва. Взагалі, місце для монтажу вивіски державної установи має бути проаналізоване з усіх точок зору: відвідувачі закладу по наданню адміністративних послуг повинні безпомилково знаходити його. Ці правила, безумовно, торкаються не лише вивісок державних структур, але й, по суті, будь-яких інших компаній. Проте, для держ. установ вони мають особливе значення, оскільки їх дотримання демонструє відношення до дотримання законів в країні. - Розміри табличок державних установ
Площа поверхні вивіски-таблички держ. структури не повинна перевищувати 3 м2. Такі відносно невеликі габарити багато в чому пояснюються офіціозним стилем цих носіїв. Табличка державної фірми - це уособлення ділового підходу до її ініціації: тільки найнеобхідніша інформація, тільки найоптимальніші розміри носія цієї інформації, стислість, класична типографика, стримана колірна гамма, відсутність громіздкості, об'ємів, що занадто сильно виступають. - Надійність і простота конструкції
Оскільки вивіска держ. установи повинна відрізнятися легкістю монтажу і демонтажу, бажано, щоб вона мала нескладну конструктивну будову. Для табличок, як правило, використовують сучасні матеріали, що прийшли на зміну металу: алюмокомпозит, акриловий пластик, ПВХ, обкантовувавши їх декоративним профілем. Оскільки акриловий пластик по своєму зовнішньому вигляду нагадує скло, що має досить привабливий зріз, таблички з цього матеріалу можуть виконуватися і без обрамлення. - Технології
Вибір технології для виготовлення вивіски органу державного управління залежить від пріоритетів її призначення. Якщо, наприклад, табличка повинна не лише повідомляти про що-небудь, але й підкреслювати статус організації, це завдання цілком може вирішити лазерне або фрезерне гравіювання. Аплікація з самоклеючої плівки - самий недорогий, але дуже популярний метод нанесення інформації на вивіску.
Не лише зовнішні, але й різноманітні внутрішні рекламно-інформаційні елементи є затребуваними в оформленні представництв держ. організацій. До них відносяться - інформаційні стенди, надверні та настільні таблички, покажчики, декор з державною символікою, інше офісне приладдя, виконане з матеріалів зовнішньої реклами з використанням спеціалізованого устаткування (лазерні, фрезерні, струнні верстати).
- З метою внутрішньої навігації в державних установах використовують таблички з вказівкою назв служб, посад і П.І.Б. відповідальних осіб, схемами поверхів, піктограмами кімнат гігієни і тому подібне. Дизайн внутрішніх табличок держ. структур підлеглий тим же правилам, що й дизайн зовнішніх. В цілому, для них характерний єдиний стиль, показність, логічність розміщення.
- Для підкреслення значущості, державного статусу організації интер'єрне оформлення доповнють особливими елементами: гербом України, виконаним в об'ємі, годинником з державною символікою, іншими виробами, шо виготовлені за допомогою рекламних технологій. Вони не лише вносять різноманітність в досить сувору адміністративну обстановку, але й візуально представляють ідею національної держави, викликають патріотичні почуття.
Окрім державних і бізнес- структур, в нашій країні існує велика кількість некомерційних громадських організацій: благодійні фонди, творчі союзи, політичні партії, пенсійні фонди, професійні спілки і так далі. Їх реклама на зовнішніх і внутрішніх носіях заслуговує окремого розгляду.
- Зовнішня і внутрішня реклама громадських організацій має більш демократичніший характер, ніж аналогічна реклама державних установ. По суті, вона наближається до них своїм досить офіційним характером, але може бути представлена яскравіше, як в прямому, так і у переносному значенні слова. Тобто характеризується великою різноманітністю проявів: видів носіїв (практично будь-хто), можливих варіантів дизайну і так далі