Серед наших клієнтів.
- Зовнішня і внутрішня реклама організацій лікувального профілю - це цілий комплекс рекламних виробів різної технічної складності, призначених для стимулювання ефективної роботи медичних установ. Дуже важливо, щоб реклама фірми, яка спеціалізується на наданні медичних послуг, була виконана на належному рівні. Фахівці Ozar - 13.ua виготовлять усі види зовнішньої та внутрішньої реклами для компаній, що ведуть діяльність в галузі охорони здоров'я, якісно, в мінімальні терміни. Ми співпрацювали і продовжуємо співпрацювати з багатьма організаціями цієї галузі: аптеками, мед. центрами, клініками і так далі. Виконаємо як серійні замовлення, так і замовлення на виробництво виробу в одиничному екземплярі за найвигіднішою для замовника ціною.
Зовнішня реклама установи галузі охорони здоров'я - не лише одне з маркетингових завдань, яке сприяє залученню клієнтів в аптеку, магазин мед. техніки або оптики, клініку або діагностичний центр, але й певна соціальна проблема, правильне рішення якої сприяє поліпшенню здоров'я населення. Це досить логічно, бо чим раніше людина, що відчула себе погано, звернеться до лікаря, пройде обстеження, придбає необхідні ліки, побачивши відповідну зовнішню рекламу, тим швидше настане одужання.
- Хороша реклама допоможе не втратити час! Тому вона має бути помітна як можна більшій кількості людей з різних точок огляду. І тут потрібно врахувати все: чи розміщується аптека, мед. центр в досить жвавому місці, у безпосередній близькості від пасажиропотоку і чи не затуляє заклад що-небудь? Розташування вивіски, покажчика, вуличного штендера необхідно зорієнтувати на тих, що проходять і проїжджають, тобто визначити оптимальні габаритні розміри, кут повороту, висоту розміщення. Вивіска клініки, аптеки, іншої медичної організації не може погано ідентіфікуватися. Назву установи необхідно представити коротко, ємко і зрозуміло, щоб будь-яка людина, що потребує медичних послуг, без проблем впізнавала її.
- Для того, щоб рекламна кампанія виявилася ефективною, необхідно добре обміркувати представлення інформації на зовнішніх носіях (на вітрині, постері, штендері). Не варто прибігати до формулювань, які використовують всі. Однакові вислови перестають помічатися і зливаються із загальним рекламним шумом. У той же час в рекламному повідомленні варто акцентувати увагу на наявність популярних ліків та послуг. Вони, як маяк, приведуть пацієнтів в лікувальний заклад. Реклама мед. установи повинна випромінювати позитив, вселяти упевненість в лікуванні, яке відбудеться дуже швидко в результаті застосування препаратів або процедур, що рекламуються.
- Медична допомога - послуга, яка може знадобитися у будь-який час доби. Отже, дуже важливим, і для такої установи в цілому, і для її зовнішньої реклами зокрема, являється освітлення. Краще всього впорається із завданням візуальної помітності і вночі, і вдень вивіска з яскравим світлодіодним, динамічним підсвічуванням. Лайтбокс на кронштейні у вигляді медичного хреста, встановлений перпендикулярно руху, допоможе увечері безпомилково знайти фарммаркет. Піддашок над входом зі вбудованим освітленням, світловий фриз по периметру - усе це не просто спецефекти, а й функціональні деталі екстер'єру лікарні або аптеки.
- Варто потурбуватися й про рекламу безпосередньо на вхідних дверях. Окрім обов'язкового елементу, таблички з розкладом роботи, тут має сенс розмістити, наприклад, постери з самоклеючої плівки із спеціальними пропозиціями дляпрепаратів та процедур, що користуються найбільшим попитом. Стікер у вигляді логотипу на склі вхідних дверей також буде не зайвою в плані нагадування клієнтам про основні ідентифікаційні елементи медичної установи.
До реклами всередині аптеки чи іншої медичної установи необхідно віднестися не менш серйозно, чим до реклами зовні. З одного боку, відвідувач не повинен натикатися на предмети, що заважають йому вільно пересуватися по приміщенню, а з іншого, доцільність POS - матеріалів є очевидною.
- Стенди з інформацією, рекламні стійки з поліграфією допоможуть відвідувачеві зорієнтуватися в досить широкому лікувальному асортименті, а ростові фігури притягнуть додаткову увагу до новинок. Головне, розмістити їх раціонально - і це важливе завдання відповідного персоналу. Ще варіант - поєднати в одному рекламному виробі відразу декілька функцій. Наприклад, промо- меблі можна зробитиі у формі популярного медикаменту.
- У клініках особливо важливі покажчики і таблички на дверях. Небажано, щоб пацієнтові доводилося витрачати багато часу і сил у пошуках необхідного кабінету. Інформаційне табло зі змінним зображенням стане хорошим рішенням для внутрішньої навігації по лікарні. Таблички з написами "Реєстратура", " Гардероб", "Головний лікар" і тому подібне - рекламна продукція, без якої не може обійтися жодна медична установа. Виконання таких табличок може бути самим різним: від найпростішого ПВХ- варіанту з аплікацією до фігурних лайтбоксов, світлодіодних рядків та ін.
- Інтер'єр лікарні, хай і дивно це звучить, якомога менше повинен про неї нагадувати. Створити навколо відвідувачів медичної установи затишну обстановку, допоможе декор, присутній в оформленні закладу: об'ємні картини життєствердного змісту сформують сприятливий психологічний настрій. Також як і вдале, з точки зору лояльного відношення, представлення рецепції: елементи фірмового стилю, виконані в 3d, при першому ж візиті не залишаться не поміченими і представлять клініку з найкращого боку.