Компанія Ozar - 13.ua виготовила рекламну продукцію для багатьох відомих компаній.
Серед наших клієнтів
Серед наших клієнтів
- Яким би не був формат бьюти- закладу - салон краси, студія манікюру, експрес перукарня - усі вони потребують якісної зовнішньої реклами, яка здатна навіть на відстані продемонструвати переваги конкретного місця догляду за зовнішністю перед конкуруючими фірмами. Зрозуміло, що успіх естетичного бізнесу дуже залежить від естетичності його презентації, зокрема, за допомогою засобів зовнішньої реклами. Фахівці компанії Ozar - 13.ua гарантують індивідуальний підхід в створенні рекламній продукції для салонів краси, інших компаній аналогічної галузі. Зовнішня та внутрішня реклама від Ozar - 13.ua виглядатиме красиво, функціонуватиме довго та ефективно.
Вже сама по собі назва "Салон краси" зобов'язує об'єкт, що іменується таким чином, візуально відповідати цьому визначенню. Він повинен мати не просто привабливий зовнішній вигляд, але бути уособленням стилю, підкреслювати усіма можливими методами вишуканий смак і бездоганну майстерність перукарів, візажистів, фахівців нігтьового сервісу. Засоби зовнішньої реклами дозволяють вирішити це завдання.
- Вивіска
Найголовнішим елементом зовнішнього оформлення салону краси, крапкою відліку для формування первинної думки про нього, є вивіска. Оскільки головна мета вивіски перукарні, манікюрного салону або солярію - це виклик зацікавленості послугами, спонукання до відвідування, вказівка на вхід в компанію саме естетичного, а не іншого виду бізнесу, при її проектуванні необхідно врахувати необхідність виділеного представлення, як самої назви, так й послуг салону. Фрази "салон краси", "перукарня" і тому подібне можуть бути продовженням брендового імені підприємства і розміщуватися на одному з ним лайтбоксі, банері, щиті чи виконуватися як окремо розташовані символи - найчастіше, світлові об'ємні літери. - Логотип
Сучасні рекламні технології і матеріали дозволяють креативно обіграти назву салону, зробити його яскравим, таким, що запам'ятовується. Наприклад, логотип, виготовлений з дзеркального акрилу, буде виблискувати на сонці, відсвічуватиме усіма фарбами. Відображення, "сонячні зайчики" - це свого роду динамічний ефект, який вигідно відрізняється від статики. В умовах надмірної насиченості вулиць різними видами реклами, сильного рекламного шуму, зробити рекламу компанії домінуючюї можна за допомогою нестандартних прийомів реалізації, а саме ефекту руху, унікальних дизайнерських малюнків, ін. - Вхідна група
Ще один спосіб підкреслити приналежність закладу до індустрії краси - барвисті наклейки на вікнах, фреймлайти, баннерные конструкції, вхідна група в цілому, оформлена оригінальними рекламними елементами. Модні красиві зачіски, сучасні тенденції в дизайні нігтів, шикарний макіяж, а також особливі, вигідні для клієнтів пропозиції - усе це потенційні теми для зображень, які нерідко використовуються в зовнішній рекламі салону краси. - Панелі-кронштейни
Додаткові рекламні носії для залучення клієнтів в заклад естетикі зовнішності - покажчики, панелі-кронштейни, переносні рекламні носії (штендеры, ростові фігури і тому подібне), які можуть розміщуватися як безпосередньо біля салону, так й на відстані від нього. Їх завдання - ознайомити з наявністю еститичного сервісу неподалік, спрямувати до нього, чітко зорієнтувавши на місцевості. - "Експрес" салон
"Експрес" салон - популярний формат для бізнеса у бьюті-індустрії. Він може являти собою окремо розташований павільйон або виглядати як open space - спеціально обладнане місце в торговельно-розважальному центрі. І в тому, і в іншому випадку варто замислитися над використанням під рекламу яка можна більшій площі - нерідко з цією метою задіюється весь фасад МАФа або промо- меблів. Це допомагає закладу не загубитися в строкатості міського середовища, насиченого рекламою внутрішнього простору ТЦ. Банери, стікери, і, звичайно же, вивіска у вигляді просторово виконаного логотипу - основні рекламні носії для " експрес" перукарні, студії манікюру або макіяжу. - Оформлення зони ресепшн
Декорування інтер'єру салону краси знаходиться в прямому зв'язку з його зовнішньою рекламою - ці елементи оформлення взаємно доповнюють один одного і повинні відповідати заданій стилістиці. Внутрішня реклама включає оформлення зони ресепшн, POS - матеріали (рекламні стійки, інше устаткування для надрукованної продукції), інтер'ерний декор у вигляді постерів, акрилайтів, пано, ажурних перегородок і так далі. Перераховані атрибути - зовсім не другорядні деталі. Вони відіграють важливу роль в створенні для відвідувачів відповідної обстановки, що розташовує до повторного візиту і впливає на їх думку про салон краси.