Серед наших клієнтів
- Компанія Ozar-13.ua гарантує виготовлення якісної зовнішньої реклами для кафе, барів, ресторанів, готелів за найменшою ціною, в найкоротші терміни. Ґрунтуючись на своєму великому досвіді, надамо максимальну допомогу закладу сфери гостинності та громадського харчування, виготовивши рекламну продукцію, що сприяє залученню клієнтів, формуванню та зміцненню позитивного іміджу. Запропонуємо найкращі варіанти оформлення, використовуючи знання, набуті в результаті продуктивної співпраці з компаніями аналогічного виду діяльності.
КаБаРе – кафе, бари, ресторани – сектор сфери громадського харчування, для якого властива особлива зацікавленність, як в привабливій зовнішній рекламі, так й у внутрішньому ефектному декорі, а також спеціально розроблених POS-матеріалах.
Актуальне завдання для організацій даного профілю – зовнішня реклама закладу повинна викликати теплі асоціації з його фірмовою кухнею, напоями, розвагами, і взагалі, з приємним проведенням часу.
Конкуренція серед ресторанів дуже висока. Особливе зосередження кафе, барів, ресторанів спостерігається в центрі Києва, в улюблених городянами прогулянкових зонах. Тому підкреслити яскраву індивідуальність місця для відпочинку і, по суті, залучити клієнтів – головна мета рекламного носія закладу громадського харчування, зокрема його зовнішньої реклами. Існує багато типів підприємств індустрії харчування: гастрономічні і повсякденні ресторани, бари, паби, фаст-фуди, кафе, вуличні бістро та ін. І у кожного з них свій клієнт: бюджетні можливості, кулінарні вподобання, вимоги до сервісу і комфорту у різних людей відрізняються. Все це безпосередньо відбивається на обранніі рекламних засобів.
- Вивіска ресторану, бару, кафе
Зрозуміло, що у ресторана класу «люкс» все повинно бути відповідним. І реклама по місту: перетяжки над дорогами поблизу, постери на білбордах, інших рекламних поверхнях. І вивіска – креативна, така що відповідає фірмовому стилю, з ексклюзивних матеріалів.
Взагалі, вивіска ресторану - це його візитівка, обличчя закладу, один з основних візуальних елементів позиціонування. Вже по вивісці потенційний клієнт повинен розуміти якого рівня ресторан перед ним. - Панель-кронштейн
Додаткові покажчики у вигляді перпендикулярних консолей - теж плюс. Панель-кронштейн, так ще називають такий покажчик, завдяки своєму розміщенню паралельно погляду людей, що проходять або проїжджають поряд, безумовно, здатний збільшити кількість потенційних клієнтів. Бажано, щоб свої функції покажчик виконував і вдень, і вночі, тобто був освітленим, так як гастрономічні заклади, як правило, працюють допізна, а іноді й цілодобово. - Вхідна група ресторану
Не можна обійти увагою і весь фасад гастрономічного комплексу. Стікери на вікнах, панно на стіні, фриз, який окреслює заклад по зовнішньому периметру, штендер з інформацією про актуальне меню, табличка біля входу, піддашок – далеко не повний список того, що може допомогти ресторану бути успішним. Чим більш незвично, як з точки зору дизайну, так й з точки зору виготовлення, буде декорована вхідна група ресторану, тим більшу зацікавленність він викличе.
Головне - естетична єдність всіх елементів, і, взагалі, тонкий смак, що є не подільним з почуттям міри.
Внутрішнє оформлення закладу – не менш важливе завдання, ніж зовнішнє. Крім логотипу, наприклад, у вигляді акрилайту, табличок для дверей, гардеробних номерків, інших елементів декору, виконаних за допомогою рекламних технологій, існує ще величезна кількість POS-матеріалів для ресторанів, які для такого закладу виготовляються на замовлення, оскільки виконують не тільки утилітарну, а й рекламну функцію:
- Серветниці з логотипом
Серветниці з акрилового пластику, фанери з логотипом ресторану - стильні і зручні підставки - не тільки оригінальне пристосування для сервірування столу, а й елемент, за яким можна судити про культуру закладу. - Брендовані візитниці
Візитниці з логотипом компанії є потужним рекламним інструментом. Це відмінна можливість привернути увагу потенційних клієнтів, партнерів та інвесторів. Подібні аксесуари добре впливають на згуртування і формування єдиного духу персоналу компанії. - Підставки під гаряче з композиту, фанери з гравіюванням
Антураж ресторану, бару, кафе створюють деталі. Деякі з них поєднують в собі естетичну і функціональну складову. Наприклад, підставки під гаряче, виготовлені за допомогою технологій зовнішньої реклами - жорсткі сервіровочні серветки самого різної форми з лого та іншими малюнками. Вони застосовуються як підкладки під посуд і столові прилади. Призначення таких виробів, не тільки захистити столи і скатертини від забруднень, запобігти ковзанню тарілок, мінімізувати рівень шуму під час їжі, але й нагадати клієнту про назву ресторану, зміцнити асоціативний зв'язок між брендовим ім'ям закладу і найкращими смаковими відчуттями. - Менюхолдери – підставки під раздуковане меню. Менюхолдери є зручним способом швидкого ознайомлення відвідувачів з меню в кафе або ресторані. Також в утримувачі меню зазвичай поміщають рекламні листівки та ознайомчі буклети з інформацією про акції. Нерідко туди ж поміщають й повідомлення про резерв столика. Гравірований на менюхолдері логотип підкреслює стилістичну єдність гастрономічного закладу.
- Глоріфаери з акрилового пластику, інших рекламних матеріалів
Глоріфаери - постаменти для пляшок, інших предметів, нерідко з декоративним світлодіодним підсвічуванням. Глоріфаер також може стати у нагоді прия угрупуванні товарів або виділення кожного виробу, підкреслення їх високого статусу. В багатьох випадках глоріфаєр використовують для рекламування алкогольних напоїв та кондитерських виробів.
- Ростові фігури, що імітують який-небудь предмет
Можуть розміщуватися поруч зі столиками, підвішуватися до чого-небудь і т.п. Головне, щоб ростовая фігура була добре помітна відвідувачам.
Якщо, наприклад, поставити муляж «торт - новинка в асортименті ресторану-кондитерської" в місці з добрим огладом, він, безумовно, не залишиться непоміченим, і багато клієнтів побажають спробувати ласощі, що рекламуються. Таким чином, можна привернути увагу потенційних споживачів до нових страв в меню, особливим пропозицій, майбутніх заходів. - Настільні таблички
Настільна табличка - вид рекламних носіїв для презентації інформації потрібного характеру. "Зарезервовано", "Стіл замовлено", "Вас обслуговує" і т.п. - все це традиційні настільні таблички - невід'ємна частина оформлення столиків закладу громадського харчування.
Носії як зовнішньої, так й внутрішньої реклами обираються з міркувань доцільності. Якщо, скажімо, мова йде про невелике вуличне кафе формату «фаст-фуд», комплекс рекламних засобів може бути мінімальним: банерне полотно з друком чудово задекорірує фасад і надасть всю необхідну інформацію для клієнта. Якщо ще й застосувати зовнішнє прожекторне освітлення, світлодіодні таблички «Відкрито», «Зачинено», підсвічування меню, то, цілком ймовірно, що всього цього виявиться цілком достатньо для виконання тих цілей, які переслідує заклад. У будь-якому випадку, не залежно від бюджету, роботу з виготовлення зовнішньої реклами краще доручити професіоналам. Вони не тільки якісно виконають замовлення, але й поділяться своїм досвідом в галузі рекламного оформлення барів, ресторанів, кафе аналогічного формату.
Як відомо, готель - це облаштований для комфортного перебування і проведення дозвілля простір у вигляді окремих кімнат, орендованих його гостями на деякий час. В сучасних умовах, коли мережа Інтернет набула всесвітньогу характеру і використовується практично повсюдно, майбутні відвідувачі закладу галузі гостинності отримують початкове уявлення про нього, як правило, саме з цього джерела. І тим не менш, зовнішня реклама готелю і зараз не втратила своєї актуальності, тому що в сукупності з іншими рекламними засобами дозволяє досягти синергетичного ефекту. Працює це таким чином: зустрічаючи привабливу зовнішню рекламу своєго готелю в місцевості перебування, гість, завдяки позитивному візуальному впливу, отримує додаткову мотивацію повернутися в готель ще раз або порекомендувати його друзям, написавши, позитивний відгук, наприклад, через все ту ж всесвітню мережу Інтернет.
- Реклама на окремо розташованих рекламних носіях
Білбордах, призматронах, сіті-лайтах, стелах и т.п. Дуже важливою складовою такої реклами, крім, зрозуміло, оригінального, але лаконічного за своїм дизайном зображення, є її місце розташування. Необхідно, щоб рекламне повідомлення про послуги готелю зустрічалося якомога частіше на шляху переміщення потенційної аудиторії, наприклад, на головній трасі, що веде з аеропорту, ж/д вокзалу або будь-якого іншого пункту, в який прибувають можливі відвідувачі. -
Територія готелю, його фасад, вхідна група, головна вивіска
Як відомо, готелі бувають абсолютно різними, тобто орієнтованими на різні групи споживачів. Готелі класифікуються за зірковістю. І хоча такий поділ є недостатньо чітко визначеним, зрозуміло, що зі збільшенням кількості зірок зростає і вартість номерів, а, значить, й склад комплексу послуг, що надаються. Все це відбивається на рекламі готелю в цілому і зовнішній рекламі зокрема. Так, наприклад, велика територія зобов'язує не просто позначити її по периметру, але й, можливо, удатися до допомоги елементів фірмової символіки в огорожі, оформленні ландшафту. Тут також має сенс розмістити постери, іншу світлову або несвітлові рекламу. Бажано, щоб вивіскою, що зовнішньо підкреслює статус закладу, була оформлена як в'їзна (на територію), так і вхідна група закладу. Яскраво освітлений фасад - це не тільки красивий вигляд ввечері та ночі, але й додаткове джерело ненав'язливою рекламної інформації у вигляді декоративних елементів корпоративних кольорів. -
Внутрішня реклама готелю
Тут мова йде про дуже широке поняття - це й інтер'єр рецепції, холів, конференц-залів, міжповерхових просторів та коридорів, сходових прольотів, ліфтів, ресторанів, барів, словом, будь-яких приміщень, призначених для гостей. Засоби реклами, відповідно, можуть бути найрізноманітнішими: об'ємний або плоский логотип на стіні, підлозі, стелі, декоративне панно, реклама, яку можна переміщувати (штендери, рекламні стійки і т.п.), все для HoReCa и т.п.
Зовнішня і внутрішня реклама готелю - це сукупність рекламних засобів, які виконуються в єдиному корпоративному стилі, взаємодоповнюють і підсилюють дію один одного. Їх основне призначення - підвищення обізнаності про готель, формування сприятливого ставлення до нього, стимулювання першого і повторного відвідування, тобто здійснення дуже важливих завдань, що сприяють успішності підприємства готельного бізнесу.