Компанія Ozar - 13.ua виготовила рекламну продукцію для багатьох відомих компаній.
Серед наших клієнтів
Серед наших клієнтів
- Зовнішня реклама є ефективним інструментом донесення рекламних повідомлень до кінцевих споживачів. З цією метою її задіюють компанії, які здійснюють бизнес- діяльність в самих різних галузях. Зокрема, фірми телекомунікаційного сектора, що спеціалізуються на послугах і засобах зв'язку, є однією з основних категорій замовників outdoor: зовнішньої реклами на щитах, вивісок, іншого рекламного оформлення. Пов'язано це з наявністю у багатьох мобільних операторів широких роздрібних мереж. Фахівці компанія Ozar - 13.ua запропонують власну оригінальну ідею або професійно втілять в життя вже існуючий проект з виготовлення зовнішньої реклами для компанії мобільного зв'язку, супутніх пристроїв і аксесуарів.
Існує декілька форматів представництв компаній стільникового ритейлу
- Центр обслуговування абонентів, фірмовий магазин
У зв'язку з тим, що центр обслуговування абонентів мобільного оператора, як правило, надає цілий комплекс послуг (взаємодію з клієнтами, продаж телефонів, гаджетів, аксесуарів), він вимагає всеосяжного рекламного оформлення. Зовнішня (горизонтальна і консольна), а також внутрішня (логотип на стіні) вивіска, яскраве брендування вхідної групи, вітрин, стін з усіх боків приміщення, різноманітні pos- матеріали (підставки, рекламні стійки, інформаційні стенди і тому подібне) - далеко не повний перелік необхідних рекламних атрибутів. - Мульти- або монобрендовий сервісний центр, що спеціалізується на ремонті та обслуговуванні пристроїв
У роздрібній мережі телекомунікаційних компаній пропонуються засоби зв'язку найрізноманітніших торгових марок. Ремонт телефонів, смартфонів, планшетів здійснюють спеціалізовані сервісні центри. Добре спроектована з усіх точок зору вивіска подібної організації здатна значною мірою збільшити кількість клієнтів. Важливо не лише візуально позначити місце розміщення сервісу таким чином, щоб вивіска була зрозумілою навіть з досить великої відстані, але й ознайомити потенційних відвідувачів з найбільш популярними видами послуг, наприклад, за допомогою обклеювання вітрини самоклеючою плівкою. Монобрендові сервісні центри відрізняються підкресленою єдиною фірмовою стилістикою в рекламному зовнішньому та внутрішньому оформленні. - Місце продажу в ТЦ, магазині, банку
Реклама такого представництва значною мірою залежить від займаної площі та особливостей місця розміщення. Тому створення великої вивіски не завжди є доцільним. Проте, логотип стільникової компанії обов'язково має бути представлений в оформленні. Усе облаштування зони продажів, від промо- меблів до pos - матеріалів, виконується на основі чітко позначених фірмових вимог.
ООН на стаціонарних щитах (білбордах) - популярний вид іміджевої реклами для компаній сектора мобільного зв'язку.
- Оригінальна концепція, що об'єднує ідею і виконання - ключове завдання будь-якого проекту в цій галузі. Наприклад, слоган "Без обмежень", виконаний у вигляді об'ємних букв, що виходять за межі площини щита, викликав зацікавленність у багатьох українців, акцентувавши при цьому увагу на широких можливостях в області телекомунікацій одного добре відомого мобільного оператора.