Компанія Ozar - 13.ua виготовила рекламну продукцію для багатьох відомих компаній.
Серед наших клієнтів
Серед наших клієнтів
- Грамотна реклама - запорука успіху будь-якого бізнесу. Компанії, які здійснюють транспортні послуги (залізничні, авіакомпанії, водні, автомобільні), не є виключенням. Існує багато способів донесення інформації про сервіси перевізника до потенційних клієнтів. Один з самих традиційних - зовнішня реклама. Компанія Ozar - 13.ua виконає всі роботи із створення зовнішньої та внутрішньої реклами для транспортно-логістичної компанії на високому професійному рівні.
Для реклами транспортно-логістичних операторів використовуються наступні носії:
- Білборди
Для транспортної компанії реклама цього формату найчастіше має іміджевий характер, тобто переслідує мету формування позитивного образу й нагадування про фірму. У макеті зовнішньої реклами найбільша увага приділяється привабливому зображенню, креативному виконанню та відповідному слогану: "Відправляй мрії", "Відправити можна все", "Лідер эксспрес-доставки" і тому подібне. - Вхідна група
Прогресивні компанії транспортних і логістичних послуг в зовнішній презентації своїх відділень не обмежуються вивіскою біля входу, а створюють яскраву брендовану фасадну зону, оформляючи її світловим або несвітловим фризом, пілонами, консольними лайтбоксами, стікерами на вікнах та дверях, табличками з розкладом роботи, іншою інформацією. Для декорування зовнішньої частини будівлі нерідко використовується облицювання алюмо-композитными панелями - сучасним матеріалом, що поєднує в собі практичні і естетичні властивості. Для розміщення реклами задіюється велика частина фасаду. Екстер'єр повинен виглядати не просто привабливо: необхідно, щоб навіть на великій відстані відділення асоціювалося саме з тією компанією-перевізником, до якої воно відноситься. - Інтер'єр відділень
Інтер'єрні елементи відділення транспортної компанії не лише візуально підтримують її фірмовий стиль, але й грають цілком утилітарну роль, розділяючи приміщення на функціональні зони: адміністративну, оформлення й оплати, прийняття, видачі, перевірки багажу, вильоту, паспортного контролю, очікування і так далі. Внутрішня навігація здійснюється за допомогою табличок-покажчиків з назвою відповідного відділу. Постери у вигляді обрамлених несвітлових зображень, фреймлайтів або стікерів на корпусних меблях надають клієнтам додаткову рекламну інформацію про послуги. Чим більшу площу займає представництво транспортної компанії, тим ширше можливості розміщення рекламних повідомлень. Така ситуація, наприклад, характерна для аеропортів, залізничних, річкових, морських і авто- вокзалів. Сітілайти, пано, банери, пілари, беклайти, нестандартні рекламні конструкції та багато інших носіїв встановлюються як усередині, так й зовні терміналів, чинячи потужну дію на потенційну аудиторію. - Транспортні засоби, що належать компанії
Брендування транспортного засобу може бути виконано декількома способами : за допомогою обклеювання самоклеючою плівкою (вініловою, перфорованою); фарбування поліуретановими фарбами; розміщення тенту з надрукованою рекламною інформацією; встановлення на даху або бічних поверхнях авто, іншого виду транспорту спеціально створених з рекламною метою об'ємних конструкцій. Це недорогий, але дуже ефективний спосіб поширення відомостей про компанію. Для фірм-перевізників він особливо актуальний, оскільки ці організації мають достатній парк транспортних засобів, що постійно переміщаються в зоні уваги потенційної аудиторії, щоб забезпечити її високе охоплення. Для реклами на транспорті характерна хороша запам'ятовуваність.Багато досліджень показали, що запам'ятовується не лише суть повідомлення, але й місце його розміщення : на правому, лівому, задньому боці або на усіх поверхнях. - Почтомати, інші автоматизовані засоби самообслуговування на вокзалах
Почтомати (автоматичні поштові термінали самообслуговування для видачі відправлень) набувають все більшої популярності. Окрім розміщення безпосередньо у відділеннях поштово-логістичного оператора, вони є присутніми у великих торговельних центрах. Щоб полегшити пошук почтоматів в умовах насиченого рекламою простору, почтомати декоруються фірмовою символікою транспортної компанії, наприклад, за допомогою аплікації або нанесення фарби. Існують і інші засоби самообслуговування встановлені всередині авіа-, залізничних, автомобільних, річкових, морських вокзалів, які використовуються не лише за своїм прямим призначенням, але й в якості місця для розміщення рекламних матеріалів. - Виставкове устаткування, виставковий стенд
Участь в спеціалізованих тематичних заходах (виставках, конференціях, семінарах) - один з методів просування транспортної компанії. Для того, щоб виглядати гідно і притягнути до експозиції увагу ділових партнерів, необхідно з особливим пієтетом віднестися до оформлення виставкової площі. Стенд індивідуального дизайну, виконаний досвідченим підрядником по виготовленню зовнішньої і внутрішньої реклами, стане справжньою знахідкою при організації цієї pr- події.