Серед наших клієнтів
- Компанія Ozar-13.ua виконає будь-яке замовлення з оформлення зовнішньою та внутрішньою рекламою автосалону, СТО, АЗС в мінімальні терміни, за найвигіднішою для замовника ціною та з найкращою якістю. Ґрунтуючись на власному досвіді, ми врахуємо специфіку автомобільного бізнесу та створимо привабливу зовнішню рекламу, що повною мірою відповідатиме статусу компанії, яка рекламується.
Спеціалізація бізнесу має велике значення для його зовнішньої реклами. Відмінності в рекламі залежно від цього чинника пояснюються відмінностями в цільовій аудиторії, на яку вона має бути спрямована, в потребах, які в тому або іншому випадку необхідно задовольнити, часом на ухвалення рішення про купівлю. Наприклад, автосалон для його відвідувачів - не лише магазин, в якому представлені засоби пересування, це презентаційне приміщення для демонстрації останніх новинок автомобілебудування. І все в цьому приміщенні як зовні, так й всередині повинно відповідати поняттю "Потреба в ексклюзивних престижних товарах". Незалежно від обраної марки, кожний поціновувач авто бажає відчувати привілейованнність своєї майбутньої купівлі. Він значно довше і більш ретельно обмірковує її, чим, наприклад, купівлю предметів першої необхідності (основних продуктів харчування і тому подібне). Цим фактом необхідно скористатися при плануванні рекламної кампанії, зокремав зовніщній рекламі.
Для кожного етапу здійснення придбання автомобіля характерні певні рекламні формати.
- Усвідомлення потреби
- етап, коли відбувається розуміння того, що без нового автомобіля вже не обійтися. Безумовно, цьому розумінню передує цілий ряд подій, пов'язаний з дискомфортом у зв'язку з відсутністю індивідуального транспортного засобу як такого або саме нового транспортного засобу. Це внутрішній подразник, стимулюючий майбутню купівлю, який може бути відмінно підкріплений зовнішнім - рекламою чудових якостей нових автомобілів на зовнішніх носіях (білбордах, банерах, брендмауэрах, щитах). - Пошук інформації
І знову-таки інформація на постерах, розміщених на різних зовнішніх конструкціях уздовж доріг, виконає свою роль і приведе потенційного клієнта за додатковими відомостями в той або інший салон. Як правило, перше відвідування автосалону відбувається на цьому ж етапі. Дізнатися більше - ось мета, яку переслідує можливий покупець і, значить, в рекламі необхідно це врахувати. Окрім навігації у вигляді покажчиків, що допомагають знайти магазин автомобільної техніки, вивіски, проаналізованої ще на етапі розробки з усіх точок зору, вхідної групи і фасадного ансамблю в цілому, клієнта коротко, але ємко потрібно інформувати про найвигідніші пропозиції, акціях і тому подібне. Зробити це можна за допомогою нестандартних прийомів: ростових фігур, які гарно запам'ятовуються, великих об'ємних літер з вказівкою відсотка акції, завдяки яскравому оформленню рекламних демонстрацій. - Рішення про купівлю
І ось рішення про купівлю прийняте! Його підкріплює оформлення місця продажу, тобто інтер'єру автосалону. Всілякі внутрішні рекламні атрибути (стійки з надрукованною рекламою офісні аксесуари з гравійованим логотипом, таблички, акрилайты і т.п.) не лише допоможуть створити комфортні умови, скрасивши собою рутинні процедури оформлення документів, але й залишать позитивні спогади про придбання в цілому. - Реакція на купівлю
- це етап експлуатації придбаного транспортного засобу. Реклама, що нагадує, - головний його девіз. Перетяжки, сіті-формат, банерна реклама на будівлях і спорудах, помітні вивіски й т.п. затверджуватимуть покупця в правильності зробленого вибору і створюватимуть позитивні напрацювання в його свідомості на майбутнє.
Зазвичай, автосалон, як такий, - це лише одна із складових авто- бізнесу. Магазини комплектуючих, автозапчастин, комплексні сервісні центри, СТО, АЗС – неповний перелік форматів цієї сфери. І усі вони потребують якісної зовнішньої реклами для стимулювання продажів.