13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески
Компанія Ozar - 13.ua виготовила рекламну продукцію для багатьох відомих компаній.
Серед наших клієнтів.
  • Просунуті рекламні виробництва мають широкий арсенал засобів для реалізації рекламних концепцій. Отже, використання Outdoor, яка виготовлена справжніми фахівцями рекламного ринку, може виявитися справжньою знахідкою для стимулювання продажів будівельної фірми. Компанія Ozar - 13.ua виконає замовлення з оформлення зовнішньою рекламою представництва будівельної компанії, агенції нерухомості на найвищому професійному рівні.

Зовнішня реклама - один з традиційних методів залучення клієнтів в девелоперські компанії. Незважаючи на широкі можливості мережі Internet, Outdoor не втратила свою актуальність. Найпопулярніші носії зовнішньої реклами для будівельних фірм нині:

  • білборд з екстендером для будівельної компанії Білборди
    Рекламні повідомлення, що розміщуються на великогабаритних щитах, можуть мати іміджевий характер або створюватися для стимулювання продажів. Початкуючі забудовники, як правило, перш ніж перейти до інформування безпосередньо про саму торгову пропозицію, намагаються досягти впізнанності власного бренду та доброзичливого відношення до нього з боку потенційної аудиторії. Щоб виділитися на тлі надзвичайної конкуренції у будівельній галузі, бажано не лише пропагувати елементи ідентифікації девелопера, але й зробити це неординарним, звертаючим на себе увагу способом. Наприклад, об'ємний світловий логотип на борді виграшно виглядатиме в порівнянні з таким ж логотипом, надрукованим на банерній тканині. Ще варіанти привертання уваги - частково розташувати фірмову атрибутику за межами площини щита, створити динамічне підсвічування чи будь-який інший ефект руху. Ці ж прийоми відмінно працюють і для реклами, що продає. Акції, знижки, цінові характеристики можуть бути виділені не лише завдяки розмірам, кольору та гарнітури шрифту, але й за допомогою матеріалу виконання. Для цієї мети, зокрема, чудово підійде армований пінопласт - майже невагомий, але міцний матеріал, що легко забарвлюється у будь-який необхідний колір.
  • банер для будівельної фірмиБрандмауери
    Оскільки банер-брандмауер, встановлений на стіні висотної будівлі, характеризується не лише великими розмірами, але й піднятим над перешкодами огляду положенням, він, безумовно, має високу межу помітності. Реклама на брандмауері вражає своєю масивністю і справляє сильне емоційне враження. Вона представляє рекламодавця, а саме відповідну будівельну компанію, як солідну, заслуговуючу довіри організацію.
  • банер на будівельній сітціБанери на будівельних майданчиках
    Компанії, що спеціалізуються на зведенні та реконструкції будівель, з метою маскування непривабливого виду будівельних робіт, активно використовують банерну сітку. Оскільки площі, що декоруються, досить великі, маскуючий матеріал є ще й місцем для розміщення інформації. Нині зовнішня реклама на будівельній сітці - один з найулюбленіших способів реклами для забудовників. З одного боку, сітка приховує від сторонніх очей не завжди естетичний будмайданчик, з іншого - показує масштаби будівництва, зорово виділяє периметр майбутньої споруди. Велетенське полотно акцентує увагу на суті зображення. Будівельний бренд набуває особливої ваги в очах споживачів ринку житлової та комерційної нерухомості.
  • вивіска офісу продажів будівельної компаніїПавільйони-офіси продажів
    Відомо, що продаж нерухомості, частенько, починається ще до або на етапі будівництва споруди. Питання забезпечення комфортних умов роботи рієлторів нерідко вирішується облаштуванням павільйонів продажів. Щоб подібний офіс сприймався як правомочне представництво забудовника, його забезпечують усіма необхідними брендовими елементами екстер'єру та інтер'єру: вивіскою з логотипом, зовнішнім і внутрішнім декором, POS- матеріалами з фірмовою символікою і тому подібне. Для надання зовнішньому вигляду, що розташовує до ділових контактів, і часткової візуалізації пропонованої нерухомості вікна приміщення оформляються стікерами з тематичними зображеннями. Оскільки рекламний об'єкт в даному випадку - увесь павільйон, його стіни також є рекламною площиною. Як саме виглядатиме реклама, залежить від вимог, що пред'являє будівельнаю компанія до своїх офісів, і професіоналізму підрядника з виготовлення зовнішньої реклами.

Агенція нерухомості - ще один представник будівельного ринку, що гостро потребує оригінальної, якісною Outdoor. З метою "пожвавлення" продажів рієлторської фірми нині вже недостатньо обмежитися стандартними формулюваннями на білбордах та дорожних розтяжках. Потрібний креатив, можливо, гумор, здатний зачепити, зупинити погляд, але при цьому не завдати шкоди репутації. Образи, що запам'ятовуються, виконані в 3d (все, що асоціюється із затишним житлом) і розміщені на фасаді, яскраве освітлення, рекламна пропозиція у вигляді стікерів на вікнах, покажчики і так далі сприятимуть залученню в агенція потенційних клієнтів.