13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески
Компанія Ozar - 13.ua виготовила рекламну продукцію для багатьох відомих компаній.
Серед наших клієнтів
  • Фахівці компанії Ozar - 13.ua виготовлять зовнішню та внутрішню рекламу для юридичної компанії, нотаріуса, фірми з надання правових послуг якісно, недорого, в мінімальні терміни.

Реклама на зовнішніх носіях - традиційний інструмент залучення клієнтів в юридичні компанії. Для приватних нотаріальних контор наявність інформаційної вивіски, розкладу роботи та прийому громадян при вході в приміщення являється не лише одним з видів маркетингових комунікацій, але й обов'язковим елементом, регульованим відповідним Положенням Міністерства юстиції України : "Біля входу у приміщення повинна знаходитись інформаційна вивіска, що ідентифікує робоче місце (контору) приватного нотаріуса. Вивіска має містити інформацію про державу Україну, Міністерство юстиції України, найменування головного управління юстиції, до сфери діяльності якого належить нотаріус, найменування нотаріального округу, напис "НОТАРІАЛЬНА КОНТОРА", якщо приватний нотаріус має контору (працюють два та більше приватних нотаріусів), або "НОТАРІУС", якщо нотаріус працює одноособово. При вході до приміщення також розміщуються графік роботи приватного нотаріуса (інформація щодо часу початку та закінчення робочого дня, часу обідньої перерви, вихідних днів) та графік прийому громадян, якщо він відмінний від графіка роботи."

Положення регламентує необхідну інформацію, яка має бути вказана на перелічених вище носіях, і ніяк не зачіпає їх дизайн, матеріали та конструктивні особливості. При проектуванні вивіски юридичної фірми керуються, передусім, необхідністю формування зв'язку з певними емоціями. Вивіска нотаріуса, а також будь-якої іншої фірми, що надає правові послуги, повинна викликати довіру, виглядати солідно, асоціюватися із спокоєм та стабільністю. Звідси і вибір колірної гамми, сприяючої створенню подібного психофізичного стану: синій, зелений, темно-червоний, шоколадний у поєднанні з сріблом, золотом, світло-брунатним, білим або світло-сірим.

  •  табличкаТаблички
    Вивіска-табличка нотаріальної контори - це невелика (до 3 м2) щитова конструкція з акрилового скла, ПВХ, алюмо-композита, інших матеріалів, окантована декоративним профілем або без нього. Способи нанесення інформації: аплікація з самоклеючої плівки, гравіювання, накладні символи.
  • лайтбоксЛайтбокса
    Одним з найбільш популярних варіантів вивіски нотаріуса, який добре помітний і вдень, і вночі, є світловий короб. Завдяки яскравому освітленню, лайтбокс забезпечує набагато більше охоплення потенційної аудиторії, ніж табличка. Інформацію, вказану на нім, сприймуть не лише пішоходи, але й автомобілісти, а також пасажири міського транспорту. Взимку, коли темніє рано, освітлення для вивіски нотаріуса - абсолютно необхідно. Фактично, таке рішення подовжує, а, вірніше, не скорочує із-за складнощів виявлення, робочий день правової фірми. Лайтбокс встановлюють як безпосередньо на фасаді будівлі, так й перпендикулярно йому, орієнтуючи на напрям поглядів людей, що рухаються. У останньому випадку панель-кронштейн виконує роль покажчика і допомагає знайти нотаріальну контору або іншу юридичну компанію за місцем її розміщення.
  • об'ємні буквиОб'ємних літер
    Переваги світлових об'ємних літер перед класичним лайтбоксом полягають в можливостях посиленого виділення з усієї представленої інформації найважливішого, з точки зору залучення цільових клієнтів, тексту, наприклад, написів " Нотаріус", "Юридична компанія" і тому подібне. Кожна буква напису, фактично, - це окремий фігурний світловий короб. Завдяки виконанню, символи мають більші габарити, ніж аналогічні на класичному лайтбоксі, і, відповідно, характеризуються ще більшою помітністю.

Щоб досягти максимального ефекту від реклами та в повному обсязі задіяти з цією метою усі можливі площі для встановлення конструкцій, нерідко використовують комплекс зовнішніх рекламних засобів, тобто поєднують об'ємні літери з класичним лайтбоксом, панеллю-кронштейном і табличкою, доповнюють аплікацією на вікнах, світловими декоративними фасадними елементами, штендером і так далі.

Внутрішня реклама для юридичної контори не менш важлива, ніж зовнішня. Представницьке оформлення зони рецепції, що включає презентацію об'ємного логотипу на стіні, нагород і дипломів фірми, інших атрибутів, що підкреслюють її високо оцінений професіоналізм, налаштовує клієнтів на певне відношення до правової фірми.