Серед наших клієнтів
- Зовнішня та внутрішня реклама всіх видів і, особливо, вивіска компанії безпосередньо впливають на віддачу від використання бізнес- приміщення будь-якого формату, будь то, МАФ, тимчасова або капітальна споруда, кіоск, рундук, пересувне кафе і так далі. Компанія Ozar - 13.ua - професійний помічник для будь-якого підприємства ділового ринку. Ми виготовимо рекламні вироби для продуктивного ведення бізнесу недорого, якісно, швидко.
Місця торгівлі у форматі МАФ - поширене явище на вулицях Києва, та і усієї України. В будовах такого типу реалізуються продукти харчування і широкого споживання, тютюнові і алкогольні вироби, розміщуються сервісні підприємства. За визначенням, мала архітектурна форма - ця невелика споруда, призначена для раціоналізації міського простору, поліпшення естетики муніципальних об'єктів. Використання МАФів у веденні бізнесу - сучасна тенденція, пов'язана з можливістю відносно невеликих інвестицій в приміщення для організації продажів і надання послуг. На жаль, сьогодні МАФи не виконують свою первинну місію - прикрашати місто, і частенько є нагромадженням позбавлених смаку рундуків, що викликають лише роздратування. Проте не варто забувати про те, що розвиток малого і середнього бізнесу - запорука економічного процвітання будь-якої країни. У зв'язку з цим, має сенс потурбуватися про зовнішній вигляд тимчасової бізнес- будівлі, який важливий не лише з економічної, але й соціальної точки зору.
- Дизайн
Щоб створити ефективну зовнішню рекламу кіоску, павільйону, зупинного комплексу або пересувної конструкції (наприклад, автокав'ярні, брендмобиля і тому подібне), що не породжує невдоволення, необхідно серйозно замислитися над дизайном, матеріалами для виготовлення, внутрішнім устроєм обраних рекламних носіїв. З одного боку рекламну пропозицію необхідно зробити помітною, а з іншого, МАФ в цілому повинен органічно вписатися в довкілля. Бажано, декорувати фасад так, щоб в результаті вийшов по-справжньому дизайнерський об'єкт, МАФ в істинному значенні цього слова, і при цьому, все ж, він залишався демократичним, не занадто пафосним закладом. Таке не просте завдання під силу тільки досвідченим рекламникам, які неодноразово виконували подібну роботу. - Банер
Для надання павільйону унікального зовнішнього вигляду цілком реально обійтися досить недорогими матеріалами. Як варіант - банерне полотно з надрукованим зображенням - своєрідне облицювання зовнішньої сторони МАФа. За допомогою банера можливо імітувати будь-яку фактуру (дерево, камінь, цеглину і так далі), створити креативний декор на основі фотографій, векторних ілюстрацій. Аплікація з самоклеючої плівки - не менш популярний спосіб декорування малих архітектурних форм, що виконує схожі завдання. - Вивіска, лайтбокс
Вивіска МАФу - щит або банер з освітленням прожекторами, лайтбокс, об'ємні літери, панель-кронштейн і так далі - взагалі, будь-який зовнішній рекламний носій, що обирається з міркувань доцільності у кожному конкретному випадку. Головне, пов'язати разом усі елементи оформлення екстер'єру, не перестаратися з ними, але й не зробити кіоск або павільйон зовнішньо непримітним, ніяким. - Внутрішня реклама
Тимчасові бізнес- споруди оснащуються не лише зовнішніми рекламними елементами, але й обладнуються ними зсередини. Якщо, наприклад, йдеться про кіоск, в який не передбачений вхід відвідувачів, акрилайти, арт- вивіски зі світлодіодним підсвічуванням, всілякі POS - матеріали (підставки з продукцією і тому подібне) розміщуються у віконному просторі лицьовим боком до вулиці, тобто до потенційних клієнтів. Внутрішня реклама торгового або сервісного павільйону з внутрішнім обслуговуванням може бути не менш насиченою, чим у закладі, розташованому в капітальній будівлі. В цьому випадку формат споруди не впливає на використання тих або інших рекламних форм і визначається залежно від завдань рекламної кампанії.