13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески
Компанія Ozar - 13.ua виготовила рекламну продукцію для багатьох відомих компаній.
Серед наших клієнтів
  • Ozar - 13.ua виготовить усі види зовнішньої та внутрішньої реклами для медіа-компанії якісно, в мінімальний термін.
    Ми грамотно застосуємо переваги OOH (out - of - home advertising), щоб розширити комунікативні можливості організацій, що спеціалізуються на поширенні масової інформації. Вироби від Ozar - 13.ua - це ще один спосіб ефективної взаємодії з потенційною аудиторією, можливість додаткового позитивного впливу на неї. Вивіски, щити з оригінальними екстендерами, банери, брандмауери, рекламне оформлення офісу, pr - заходів і багато що інше від Ozar - 13.ua - відмінні помічники в успішному веденні будь-якого бізнесу, у тому числі і бізнесу медіа- компанії.

Зовнішня реклама, як один з каналів рекламних комунікацій, входить до складу класичного медіа- комплексу., який включає: TV, радіо, друковані видання, зовнішню рекламу та Інтернет. Безумовно, вибір каналів робиться відповідно відповідно до мети, яка має бути досягнута. Як правило, перевага віддається цілому міксу.

  •  годинник каналу 1+1Усередині медійного комплексу ЗМІ активно використовують можливості один одного. Так, наприклад, телевізійні, радио-, інтернет- компанії та преса представляють інформацію про себе у тому числі й за допомогою зовнішньої реклами. Презентація рекламних повідомлень на зовнішніх носіях - це використання специфічних візуальних способів впливу на психіку людини. Особливість зорового сприйняття така, що об'ємні форми впливають на неї сильніше, ніж плоскі. Фахівці в цій галузі пояснюють такий факт дією "фізичної маси", яка характеризується габаритами, пропорціями, об'ємом і вагою, на чуттєву складову людини. Логотип компанії у просторовому виконанні, наприклад, у вигляді об'ємних літер на годиннику викликатиме більше сильні емоції в порівнянні з таким же логотипом, але надрукованим на папері.

При складанні рекламного повідомлення для розміщення на зовнішньому носії, зокрема, білборді, окрім загальних правил, необхідно зважати ще й на специфіку конкретного медіа. Від особливостей діяльності компанії залежить не лише текст і зображення, але й сама рекламна конструкція та вибір матеріалів для її виготовлення.

  • зовнішня реклама радіостанціїТак, наприклад, TV, радіо і преса, рекламують себе не безпосередньо, а більш опосередковано, акцентуючи увагу спочатку на привабливій новинці в ефірі або інформації у виданні, а за тим вже на власному бренді. Оскільки віжуал на білборді - це зображення і дуже мало слів, які потрібно прочитати за декілька секунд, особливу увагу варто приділити креативу. Як варіант - нестандартне виконання у вигляді об'ємної картинки, що виходить за межі рекламної площини (борди з екстендерами), динамічного зображення, з ефектом яскравого блиску, дзеркальних поверхонь та ін. Матеріали - легкі, але міцні: армований пінопласт, фанера...
  • внутрішня реклама інтернет- компаніїДо послуг зовнішньої реклами звертаються й інтернет- компанії. Нерідко, реклама організацій цього профілю носить іміджевий характер, що також говорить на користь неординарних прийомів реалізації. В цьому випадку центр композиції - логотип, виділений на тлі іншої графічної або текстової інформації. Як приклад неординарного представлення можна навести об'ємний логотип на outdoor - постері. Існує помилкова думка про те, що всі інтернет- компанії не потребують зовнішніх вивісок. Насправді, багато організацій цього формату мають, наприклад, пункти видачі і повернення товару, та й місце знаходження офісів намагаються позначити далеко не лише невеликою табличкою біля входу. Чим більш показово виглядає головна вивіска організації, тим більше довіри до фірми , у тому числі, й в інтерактивній взаємодії.

Outdoor має цілий ряд переваг перед іншими засобами масової інформації:

  • Безпосередня близькість контакту
    Характеризується мінімальним бар'єром між повідомленням і його аудиторією. Для того щоб побачити зовнішню рекламу, немає необхідності мати які-небудь технічні засоби : потрібно просто вийти на вулицю
  • Обмежений географічний простір
    Тільки Outdoor, якщо існує така потреба, можна використати у межах дуже вузького географічного напряму (для однієї вулиці, району і т.д)
  • Цільова аудиторія мінімально впливає на частоту рекламних контактів
    Важлива властивість - висока частота рекламних контактів, тобто велика кількість візуальних зв'язків представника аудиторії з рекламним повідомленням в певний проміжок часу. Аудиторія не може вплинути на трансляцію повідомлення, як, наприклад, у разі з TV, перемкнувши канал, і, потрапляючи у вуличне середовище, так або інакше, сприймає його.
  • зовнішня реклама інтернет- компаніїЯк і інші ЗМІ, інтернет- компанії у своїх комунікаціях не обмежуються тільки on line контактами. Один з видів ділових зв'язків - міжособова взаємодія, яка включає, зокрема, переговори і зустрічі в офісному просторі. Тому внутрішнє оформлення робочого приміщення у єдиному корпоративному дусі робить великий вплив на ефективність діяльності, у тому числі, й організацій інтернет- формату. Рекламні технології та матеріали дозволяють створити особливий образ внутрішнього інтер'єру, повною мірою насиченого функціональними і емоційними складовими.
  • вивіска кінотеатруЩе один представник компаній медійного формату - кіноіндустрія. Зовнішню рекламу кінотеатру можна описати так "1+1=3", оскільки в цій рекламі не можна віддати пріоритет жодній з її складових: вивіска або головна афіша. Якщо вивіска не помітна або погано читається, відвідувач просто не знайде місце розміщення об'єкту для перегляду фільмів. Або, можливо, просто мине його, якщо ж відсутня афіша або вона зовсіс не притягає погляд. Тільки разом, вивіска та афіша, можуть привести до ефекту синергії. Тому, без сумніву, має сенс потурбуватися і про світлові об'ємні літери з назвою закладу, і про репрезентативний банер з рекламою чергового кіношедевра.
  • оформлення офісу інтернет- компаніїОкремо варто описати внутрішню рекламу медіа - компаній. Якщо говорити про офісні і студійні приміщення - це зручна навігація (покажчики), дверні таблички, настінні годинники з логотипом, брендовані візитниці, логотип на стіні рецепції, інші елементи фірмового стилю, виготовлені з пластика, композиту, деревини.