Компанія Ozar - 13.ua виготовила рекламну продукцію для багатьох відомих компаній.
Серед наших клієнтів
Серед наших клієнтів
- Ozar - 13.ua виготовить усі види зовнішньої та внутрішньої реклами для медіа-компанії якісно, в мінімальний термін.
Ми грамотно застосуємо переваги OOH (out - of - home advertising), щоб розширити комунікативні можливості організацій, що спеціалізуються на поширенні масової інформації. Вироби від Ozar - 13.ua - це ще один спосіб ефективної взаємодії з потенційною аудиторією, можливість додаткового позитивного впливу на неї. Вивіски, щити з оригінальними екстендерами, банери, брандмауери, рекламне оформлення офісу, pr - заходів і багато що інше від Ozar - 13.ua - відмінні помічники в успішному веденні будь-якого бізнесу, у тому числі і бізнесу медіа- компанії.
Зовнішня реклама, як один з каналів рекламних комунікацій, входить до складу класичного медіа- комплексу., який включає: TV, радіо, друковані видання, зовнішню рекламу та Інтернет. Безумовно, вибір каналів робиться відповідно відповідно до мети, яка має бути досягнута. Як правило, перевага віддається цілому міксу.
- Усередині медійного комплексу ЗМІ активно використовують можливості один одного. Так, наприклад, телевізійні, радио-, інтернет- компанії та преса представляють інформацію про себе у тому числі й за допомогою зовнішньої реклами. Презентація рекламних повідомлень на зовнішніх носіях - це використання специфічних візуальних способів впливу на психіку людини. Особливість зорового сприйняття така, що об'ємні форми впливають на неї сильніше, ніж плоскі. Фахівці в цій галузі пояснюють такий факт дією "фізичної маси", яка характеризується габаритами, пропорціями, об'ємом і вагою, на чуттєву складову людини. Логотип компанії у просторовому виконанні, наприклад, у вигляді об'ємних літер на годиннику викликатиме більше сильні емоції в порівнянні з таким же логотипом, але надрукованим на папері.
При складанні рекламного повідомлення для розміщення на зовнішньому носії, зокрема, білборді, окрім загальних правил, необхідно зважати ще й на специфіку конкретного медіа. Від особливостей діяльності компанії залежить не лише текст і зображення, але й сама рекламна конструкція та вибір матеріалів для її виготовлення.
- Так, наприклад, TV, радіо і преса, рекламують себе не безпосередньо, а більш опосередковано, акцентуючи увагу спочатку на привабливій новинці в ефірі або інформації у виданні, а за тим вже на власному бренді. Оскільки віжуал на білборді - це зображення і дуже мало слів, які потрібно прочитати за декілька секунд, особливу увагу варто приділити креативу. Як варіант - нестандартне виконання у вигляді об'ємної картинки, що виходить за межі рекламної площини (борди з екстендерами), динамічного зображення, з ефектом яскравого блиску, дзеркальних поверхонь та ін. Матеріали - легкі, але міцні: армований пінопласт, фанера...
- До послуг зовнішньої реклами звертаються й інтернет- компанії. Нерідко, реклама організацій цього профілю носить іміджевий характер, що також говорить на користь неординарних прийомів реалізації. В цьому випадку центр композиції - логотип, виділений на тлі іншої графічної або текстової інформації. Як приклад неординарного представлення можна навести об'ємний логотип на outdoor - постері. Існує помилкова думка про те, що всі інтернет- компанії не потребують зовнішніх вивісок. Насправді, багато організацій цього формату мають, наприклад, пункти видачі і повернення товару, та й місце знаходження офісів намагаються позначити далеко не лише невеликою табличкою біля входу. Чим більш показово виглядає головна вивіска організації, тим більше довіри до фірми , у тому числі, й в інтерактивній взаємодії.
Outdoor має цілий ряд переваг перед іншими засобами масової інформації:
- Безпосередня близькість контакту
Характеризується мінімальним бар'єром між повідомленням і його аудиторією. Для того щоб побачити зовнішню рекламу, немає необхідності мати які-небудь технічні засоби : потрібно просто вийти на вулицю - Обмежений географічний простір
Тільки Outdoor, якщо існує така потреба, можна використати у межах дуже вузького географічного напряму (для однієї вулиці, району і т.д) - Цільова аудиторія мінімально впливає на частоту рекламних контактів
Важлива властивість - висока частота рекламних контактів, тобто велика кількість візуальних зв'язків представника аудиторії з рекламним повідомленням в певний проміжок часу. Аудиторія не може вплинути на трансляцію повідомлення, як, наприклад, у разі з TV, перемкнувши канал, і, потрапляючи у вуличне середовище, так або інакше, сприймає його. - Як і інші ЗМІ, інтернет- компанії у своїх комунікаціях не обмежуються тільки on line контактами. Один з видів ділових зв'язків - міжособова взаємодія, яка включає, зокрема, переговори і зустрічі в офісному просторі. Тому внутрішнє оформлення робочого приміщення у єдиному корпоративному дусі робить великий вплив на ефективність діяльності, у тому числі, й організацій інтернет- формату. Рекламні технології та матеріали дозволяють створити особливий образ внутрішнього інтер'єру, повною мірою насиченого функціональними і емоційними складовими.
- Ще один представник компаній медійного формату - кіноіндустрія. Зовнішню рекламу кінотеатру можна описати так "1+1=3", оскільки в цій рекламі не можна віддати пріоритет жодній з її складових: вивіска або головна афіша. Якщо вивіска не помітна або погано читається, відвідувач просто не знайде місце розміщення об'єкту для перегляду фільмів. Або, можливо, просто мине його, якщо ж відсутня афіша або вона зовсіс не притягає погляд. Тільки разом, вивіска та афіша, можуть привести до ефекту синергії. Тому, без сумніву, має сенс потурбуватися і про світлові об'ємні літери з назвою закладу, і про репрезентативний банер з рекламою чергового кіношедевра.
- Окремо варто описати внутрішню рекламу медіа - компаній. Якщо говорити про офісні і студійні приміщення - це зручна навігація (покажчики), дверні таблички, настінні годинники з логотипом, брендовані візитниці, логотип на стіні рецепції, інші елементи фірмового стилю, виготовлені з пластика, композиту, деревини.