Серед наших клієнтів.
- Висококваліфіковані фахівці компанії Ozar - 13.ua не лише виготовлять найрізноманітніші вироби для оформлення участі у виставковому заході, ярмарку, семінарі або конференції, але й на основі власних знань і спостережень, накопичених в результаті багаторічної роботи, порекомендують найкращі варіанти таких виробів.
Участь у виставках та ярмарках - ефективний метод просування фірми, ознайомлення потенційних клієнтів та ділових партнерів з її бізнесом, інструмент продажів, укладення угод. Традиційно виставкові заходи проводяться в спеціалізованих Експоцентрах. Місцем для організації ярмарку може бути будь-який відкритий або закритий простір необхідної площі, виділений з цією метою муніципальною адміністрацією.
Виставкову рекламу логічно поділити на 2 складові:
- Рекламу безпосередньо самого Експоцентру
Найважливіший зовнішній атрибут - вивіска виставкового центру - це, як правило, великогабаритна об'ємна конструкція, розташована на фасаді або даху головного павільйону. Її презентабельний вид дуже важливий з точки зору позиціонування об'єкту, як сучасного, передового в усіх відношеннях місця експозицій і продуктивних ділових зустрічей, що відповідає усім міжнародним стандартам. Розміщення об'ємного логотипу на різних спорудженнях комплексу підкреслить їх приналежність до виставкової організації.Вибір зовнішніх носіїв для рекламної кампанії виставкового центру залежить від її мети і може бути більш ніж різноманітним: білборди, банери, брандмауери, сіті- формат і так далі. Ці ж носії задіюються і в зовнішньому оформленні будівель виставкового комплексу, як для його власної реклами, так й для реклами компаній, що експонуються.
- Рекламу учасників-експонентів
Учасники виставкових заходів, безумовно, задіюють для оформлення своїх експозицій численні види рекламної продукції. Технології зовнішньої реклами дозволяють виконати індивідуальне виготовлення як великогабаритних атрибутів виставкової кампанії (стенду в цілому, подіуму, банерів, щитів, промо- меблів, об'ємного логотипу, інших світлових і несвітлових елементів фірмової символіки), так і виробів невеликих розмірів (табличок, рекламних стійок, оригінальних бізнес- сувенірів і так далі).Чим яскравіше і унікальніше представлений стенд, тим більше відвідувачів виставки звернуть на нього увагу. Однак завдання стенду не лише виділятися серед інших, але й відбивати основну концепцію компанії-учасника, тобто усім своїм зовнішнім виглядом підкреслювати вибране позиціонування. Досягти такої мети можна різними способами, наприклад, побудувавши усю композицію навколо основного продукту фірми. Цю ідею допоможуть розвинути широкі можливості рекламних виробництв, зокрема, виготівників зовнішньої реклами. Створити стенд, що візуально нагадує продукцію експонента, зробити його інтерактивним, динамічним, освітленим, облаштувати не менш оригінальними промо- меблями, оформити декором, іншими аксесуарами - усе це і навіть більше під силу досвідченій в питаннях оформлення виставкових площ рекламній фірмі.
На відміну від виставки, ярмарок, як захід, тісніше пов'язаний з роздрібною торгівлею. Фактично, коли говорять про рекламу для представлення на ярмарку, йдеться про оформлення тимчасового місця продажів.
- Оскільки формати ярмарків бувають різними, вибір рекламних матеріалів залежить від цього чинника: він може бути, як абсолютно минималистичным, так і досить великим, ексклюзивним. Вивіска, торгово-експозиційне устаткування, барвисті постери, стікери, незвичайні предмети з рекламних матеріалів, що відповідають тематиці ярмарку і привертають увагу, та багато що інше - вироби, які можуть виготовити підрядники з зовнішньої реклами для не лише ефектної, але й ефективної участі в ярмарковій торгівлі.