Серед наших клієнтів
- Компанія Ozar-13.ua гарантує створення якісної зовнішньої реклами для магазинів, супермаркетів, ТЦ за найменшою ціною, точно в строк.
Виготовлення та монтаж рекламних виробів для магазину - момент, коли всі уявлення, ескізи й проекти втілюються в життя, реклама набуває закінченого вигляду та встановлюється в обміркованому заздалегідь місці. Технології, які застосовуються при виробництві, безпосередньо позначаються на цьому процесі. Чим вони сучасніше, тим швидше, якісніше й з найменшими витратами будуть виконані всі роботи. Витрати виробництва в свою чергу впливають на вартість кінцевого продукту. Менше витрати - менше ціна. Придбання високотехнологічного обладнання під силу не всім компаніям. Тому варто всерйоз замислитися над питанням обрання підрядника. Наша компанія - компанія-виробник, оснащена сучасним обладнанням. Ми забезпечуємо найнижчі ціни на нашу продукцію при високій якості за рахунок найкращого поєднання "професійні фахівці + потужна виробнича база".
Мета торговельних та розважальних центрів, магазинів різного формату - залучити до своєї діяльності підвищену увагу з боку цільової аудиторії. Зробити це необхідно використовуючи максимум можливостей. Таке завдання успішно здійснюється за допомогою зовнішньої та внутрішньої реклами. Яскрава, помітна, така, що світиться, рекламна вивіска магазину, а також якісне світлове оформлення фасаду будівлі, різноманітні покажчики - ось запорука успішного бізнесу.
Один із способів залучення клієнтів до магазину, супермаркету, ТЦ - якісне, у всіх сенсах цього слова, створення зовнішньої і внутрішньої реклами
У поняття «створення реклами» входить необхідність визначити:
- Місце розміщення реклами магазину
Головне правило на цьому етапі - орієнтація на максимальний пасажиропотік, тобто реклама повинна бути помітна як можна більшій кількості людей, що проходять або проїжджають поблизу. Якщо існує можливість з маршруту всієї потенційної аудиторії виділити саме той шлях, по якому, швидше за все, пересуваються відвідувачі магазину, для розміщення реклами слід обрати саме його. Наприклад, якщо дитячий одяг пропонується покупцям неподалік від дитячого садка, слід зробити так, щоб вивіску такого магазину бачили батьки дітей дошкільного закладу. Якщо ж мова йде про великий торговельний центр, то в цьому випадку відокремити цільову аудиторію неможливо. Доцільніше розмістити вивіску ТЦ на даху будівлі для її найкращого огляду. Завжди варто замислитися над використанням усієї можливої площі для реклами. Зокрема, вікна, вітрини - відмінне місце для стікерів з графічною та текстовою інформацією. Також і площа всередині магазину: POS-матеріали можуть розташовуватися на полицях, стійках і т.п., але при цьому нічого не повинно перешкоджати вільному переміщенню.
- Вид носія реклами
табличка, щит, лайтбокс, панель-кронштейн, об'ємні або плоскі літери, банер, дахова установка, стікер, піддашок з рекламними елементами, рекламний фриз, білборд, сіті-формат, стела, переносні рекламні конструкції, акрилайт, фреймлайт, комплекс з багатьох носіїв, ін.
Вибір носія реклами є компромісом між його вартістю і силою впливу. Деякі види носіїв відмінно працюють в одних умовах і зовсім не працюють в інших, а, значить витрати можуть не виправдати себе. Наприклад, акрилайт буде помічений відвідувачами магазину з повністю закритою, відокремленої площею, яка передбачає наявність затемнених зон. Але, скажімо, для торговельного центру більш характерна організація місць продажу в форматі «open space». Це загрожує тим, що акрилайт загубиться серед іншої реклами і яскравого освітлення навколо. Нестандартний, оригінальний рекламний носій може провокувати загальну увагу. Флюгер, годинник, термометр, повітряна куля, величезна люстра біля входу і навіть брендована лава будуть, без сумніву, викликати особливу зацікавленність.
- Статична або динамічна реклама
Принцип, за яким створюється динамічна реклама, аналогічний мультиплікації: зображення часто змінюють один одного. Засоби для досягнення даного ефекту бувають різними. Це можуть бути, наприклад, світлодіоди, порядок включення та виключення яких спеціально запрограмований. В результаті створюється рухома картинка серед нерухомою маси статичних рекламних оголошень - нестандартний рекламний хід.
- Габаритні розміри
Чим більше площа рекламної поверхні, тим більш уваги вона до себе привертає. Сукупна рекламна площа складається з суми всіх площ, на яких розташована та чи інша зовнішня реклами магазину. Враховуються поверхні з усіх можливих для огляду боків. Тому буває дуже важливо доповнити основну вивіску, наприклад, панеллю-кронштейном з покажчиком на вхід в магазин. Такий носій спрямований перпендикулярно руху людей і, до того ж, його видно з обох боків. Оптимальні габарити носія визначаються виходячи з аналізу конкретного місця розміщення.
- Дизайн
Важливість яскравого, незабутнього дизайну реклами магазину неможливо переоцінити. Вимоги до нього - повинен ідентифікувати об'єкт, сприяти формуванню лояльного ставлення до нього, запам'ятовуватися і візуально домінувати над іншою рекламою, акцентувати увагу на товарах та послугах, особливих пропозиціях, тобто стимулювати збут магазину. Дизайн зовнішньої реклами магазину розробляється на основі його фірмового стилю, який адаптується під особливості зовнішньої реклами.
- Матеріали та конструктивні особливості
Конструкція рекламного носія безпосередньо залежить від його виду, типу, габаритних розмірів, освітлення та дизайну. Її створення - останній етап перед виробництвом. Першорядної важливості в цьому питанні має надійність, як з точки зору безпеки, так й з точки зору антивандальних властивостей. Спочатку обираються матеріали, від якості і зовнішнього вигляду яких також залежить підсумковий результат. Наприклад, застосування металоконструкції для вивіски може гарантувати стійкість її форми. Вирішення питання доцільності тих чи інших конструктивних елементів та матеріалів - пріоритет фахівців в галузі виробницта зовнішньої реклами, заснований на розрахунку навантажень та професійному досвіді.