Серед наших клієнтів.
- Викликати у цільової аудиторії бажання стати відвідувачем ВНЗ, курсів, іншої освітньої установи - головне завдання його зовнішньої реклами. Щоб таке завдання було вирішене на всі 100 %, краще всього звернутися по допомогу до професіоналів рекламного бізнесу, в портфоліо яких вже є чимало робіт для організацій цієї галузі. Компанія Ozar - 13.ua неодноразово виконувала замовлення з зовнішнього та внутрішнього оформлення рекламними виробами навчальних установ. Пропонуємо скористатися нашим досвідом з метою створення ефективної зовнішньої реклами дитячого саду, школи, вищого учбового закладу або навчального центру.
Обрання закладу освітньої галузі - процес, що вимагає вивчення максимальної кількості інформації. Головний ресурс для її отримання нині - мережа Internet. Проте багато що залежить від того, наскільки успішно проводиться рекламна кампанія ВНЗ, коледжу, гімназії або курсів не лише онлайн, але й офлайн. Чим краще вона організована, тим більше людей отримує мотивацію влитися в студентські ряди.
Зовнішня реклама - необхідна складова рекламної кампанії, що сприяє ефективній діяльності організації учбового профілю.
В якості каналу комунікацій зовнішня реклама використовувалася здавна. Археологічні розкопки культурного шару античного періоду підтверджують, що вже тоді існували вивіски, що робили вплив на потенційного споживача, викликали бажання вчинити необхідні для рекламодавця дії: на території Еллади виявлені відповідного характеру мармурові барельєфи, в Помпеях - барвисті написи на стінах і спеціальних дошках.
З розвитком технологій Outdoor залучила до свого арсеналу набагато виразніші засоби. Відповідно, й коло завдань, які виконує зовнішня реклама, розширився: сьогодні за допомогою рекламних каналів можна навчати, інтелектуально й фізично розвивати, формувати систему цінностей. Існують особливості зовнішньої реклами учбових і виховних установ, що залежать від віку їх відвідувачів та педагогічної спрямованості закладу.
- Зовнішня реклама дошкільної установи
Особливо важливий цей момент для наймолодшого покоління. Дитячий садок, центр раннього розвитку - перші з переліку закладів, які відвідує малюк з метою придбання необхідних навичок: від найпростіших життєво важливих до освітніх. Батьки педантично відносяться до обрання дошкільної установи, і те, як вона виглядає зовні, робить значний вплив на ухвалення рішення на користь того або іншого місця. Не лише вивіска, але й уся вхідна група, що включає довколишню територію, повинні налаштовувати на позитив та свідчити про дбайливе відношення до майбутнього маленького відвідувача. Барвисті об'ємні літери, фасадні елементи, що світяться, улюблені казкові персонажі, втілені в 3d, веселі стікери на вікнах, дверях та поручнях, різні споруди, створені на основі сучасних педагогічних розробок, - усе це здатне емоційно розфарбувати як екстер'єр, так й інтер'єр дитсадку, презентувати його з найкращого боку. - Зовнішня реклама школи, ліцею, гімназії
Гімназія, ліцей, школа - наступний етап навчання. Зовнішня реклама таких закладів значно суворіша. Обов'язковий елемент - офіційна табличка. Частенько, ця табличка виконує функції головної вивіски. Її завдання - не лише вказати на місце входу, але й гідно представити організацію навчальної галузі. А для цього необхідно врахувати усі деталі: від правильної структурованості інформації до матеріалів та технологій виготовлення. Наприклад, вивіска з рельєфними символами (гравійованими, литими або накладеними) зроблена з акрилового скла чи алюмо-композиту, виглядатиме солідніше, ніж аналогічна, але виконана з ПВХ. Ще один варіант застосування можливостей рекламного виробництва для сприяння хорошій роботі школи - створення декорацій для масових заходів та свят. Оскільки об'ємні літери й інші види декору з пінопласту можуть мати, практично, будь-які габарити і при цьому із-за невеликої ваги їх легко переміщувати, подібними виробами нерідко прикрашають шкільні урочистості. - Зовнішня реклама ВНЗ
Обрання рекламних каналів для установи системи вищої освіти значною мірою залежить від форми його власності. Комерційні ВНЗ, університети другої вищої та програм MBI, а також інститути підвищення кваліфікації, як правило, організовують нетривалі, але комплексні кампанії, що включають Outdoor у вигляді реклами на бордах та носіях сіті- формату. Завдання підвищення іміджу для цих організацій, безумовно, вирішує грамотна вхідна зовнішня реклама: окрім табличок та покажчиків - це, нерідко, світлові вивіски на даху, помітні з досить великої відстані. - Зовнішня реклама установ розвивальної освіти
Курси, тренінги, семінари - різновиди додаткової освіти. Реклама цих видів навчання може входити як в комплексну кампанію центру, що займається їх організацією, так і проводитися самостійно. Висока конкуренція серед організацій подібного типу визначає необхідність створення яскравої, неординарної зовнішньої реклами. Банер, щит, світловий короб, об'ємні літери - найбільш поширені рекламні конструкції - завдяки виконанню досвідченим підрядником, можуть отримати креативний зовнішній вигляд, що виділятиме навчальну програму на тлі інших.