13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески
Компанія Ozar - 13.ua виготовила рекламну продукцію для багатьох відомих компаній.
Серед наших клієнтів
  • Для кредитно-фінансових установ зовнішня реклама є одним з головних каналів рекламних комунікацій з потенційною аудиторією. З метою реалізації заходів в цій галузі виділяється вагома частка в структурі витрат, оскільки гідна презентація на зовнішніх медіа- носіях формує думку про надійність банку і вигоди співпраці з ним. Недивно, що багато відомих банківських брендів включають Outdoor у свою рекламну стратегію. Якою б не була по складності виконання передбачувана зовнішня реклама банку (вузько обкреслене завдання у вигляді виготовлення окремих видів рекламної продукції або цілий комплекс робіт по оформленню серії відділень), для забезпечення гарантованого успіху, її варто доручити виключно професіоналам рекламного бізнесу. Фахівці компанії Ozar - 13.ua виготовлять усі види зовнішньої і внутрішньої реклами для банку, ломбарду, страхової компанії, іншої фінансової установи якісно, своєчасно.
  • вивіска банкуОформлення фасаду і вхідної групи.
    Уявлення про фінансову стабільність банку складається з багатьох чинників. Один з них - солідний вид самої будівлі, в якій розміщується організація, що здійснює операції з грошима і цінними паперами. Якщо будівля виглядає фешенебельно, завдяки, у тому числі, декору, виготовленому за допомогою рекламних технологій, якщо яскраво освітлюється зсередини й зовні, якщо вивіска банку втілює його фірмовий стиль, а вхідна група естетична та функціональна одночасно, висновок напрошується сам собою: ця організація має у розпорядженні значні кошти. Зовнішні оформлення відділення банку - це поняття має дуже широке розуміння. Залежно від специфіки роботи й розміщення, окрім вивіски та вхідної таблички з розкладом діяльності, воно може включати світлові панелі-кронштейни з піктограмами послуг ("24 години", "обмін валют" і тому подібне), фреймлайты з рекламною інформацією, брендований піддашок над входом, декорування зовнішніх банкоматів, сходинок, поручнів, фасадної частини будівлі елементами корпоративного стилю. Як правило, усе це детально вказується у брендбуці банківської організації: офіційному документі, в якому викладена концепція і атрибути бренду.
  • білборд з рекламою банкуРеклама на конструкціях, розташованих окремо.
    Найпоширеніший носій - білборд. Найбільш важливими складовими ефективної реклами на білбордах є місце розміщення, дизайн та виготовлення. Необхідно врахувати, що реклама кредитно-фінансової установи буває іміджевою, такою, що продає або спонсорською. Основне завдання іміджевої реклами - запам'ятовування банківського бренду, створення позитивного уявлення про нього (наприклад, шляхом дуже короткого опису його переваг та історії), формування асоціації банку з чимось значним і стабільним. Рекламне звернення іміджевого характеру повинне включати фірмову символіку банківської установи і створювати довірче відношення до нього. Контакти організації представляються мінімально - номер телефону гарячої лінії call центру і web - адреса. Банківська реклама, що продає, розміщена на зовнішніх носіях, більш акцентується на його послугах, чим іміджева. Головнее призначення - зацікавити потенційного клієнта тією або іншою пропозицією. Контактна інформація представляється в тому ж обсязі, що й у попередньому випадку. У макеті спонсорської реклами, хоча й не безпосередньо, а через надання фінансової допомоги різним заходам, тобто опосередковано, робиться акцент на економічну стійкість кредитно-фінансової установи. Контакти - інтернет- адреса сайту. Особливості виготовлення зовнішньої реклами банку, незалежно від того до якого саме типу вона відноситься, позначаються на ефективності рекламній кампанії. Так, наприклад, борд з об'ємними елементами, безумовно, притягне значно більше уваги, ніж плоский щит.
  • оформлення банкоматуРеклама зовні та всередині будівель.
    Термінали та звичайні банкомати, що працюють в режимі самообслуговування, характеризуються досить широкими можливостями для розміщення: як зовні, так й всередині банківських відділень, торговельнх та розважальних центрів, магазинів. Платіжний пристрій з першого погляду повинен асоціюватися саме з тією фінансовою установою, до якої він відноситься. До того ж, зовнішня поверхня будь-якого терміналу є додатковою можливістю для представлення рекламних матеріалів. Реалізувати рекламне завдання допомагають стікери з повнокольоровим друком, аплікація з самоклеючої плівки, нестандартні конструкції, в які встановлюються банкомати. До цього ж формату розміщення відносяться й інші носії - банери, брандмауери. Принципи створення макету зовнішньої реклами банку на банері або брандмауері такі ж самі, що і для бордів.

Дуже важливою категорією для банківської реклами є гідне оформлення інтер'єру відділення. Образ банку в цілому складається з багатьох чинників.

  • вивіска банкуВнутрішній простір повинен розташовувати до доброзичливої взаємодії працівників і клієнтів фінансової організації. Для цього, у тому числі й за допомогою можливостей рекламної індустрії, на основі елементів брендингу створюються позитивні емоційні образи. Лаконічні інтер'єри, в яких у зв'язку із специфікою діяльності, переважає функція, доповнюються художньо виразними елементами (логотип в об'ємі, фреймлайти з рекламою, інші просторові конструкції для розміщення на стінах, підлозі, стелі, вікнах, POS- матеріали.). Вони створюються на основі стилістичної єдності, що регламентується брендуком компанії. Корпоративні кольори і форми - обов'язковий атрибут банківської реклами будь-якого формату.