Компанія Ozar - 13.ua виготовила рекламну продукцію для багатьох відомих компаній.
Серед наших клієнтів
Серед наших клієнтів
- Для кредитно-фінансових установ зовнішня реклама є одним з головних каналів рекламних комунікацій з потенційною аудиторією. З метою реалізації заходів в цій галузі виділяється вагома частка в структурі витрат, оскільки гідна презентація на зовнішніх медіа- носіях формує думку про надійність банку і вигоди співпраці з ним. Недивно, що багато відомих банківських брендів включають Outdoor у свою рекламну стратегію. Якою б не була по складності виконання передбачувана зовнішня реклама банку (вузько обкреслене завдання у вигляді виготовлення окремих видів рекламної продукції або цілий комплекс робіт по оформленню серії відділень), для забезпечення гарантованого успіху, її варто доручити виключно професіоналам рекламного бізнесу. Фахівці компанії Ozar - 13.ua виготовлять усі види зовнішньої і внутрішньої реклами для банку, ломбарду, страхової компанії, іншої фінансової установи якісно, своєчасно.
Зовнішня реклама банку включає:
- Оформлення фасаду і вхідної групи.
Уявлення про фінансову стабільність банку складається з багатьох чинників. Один з них - солідний вид самої будівлі, в якій розміщується організація, що здійснює операції з грошима і цінними паперами. Якщо будівля виглядає фешенебельно, завдяки, у тому числі, декору, виготовленому за допомогою рекламних технологій, якщо яскраво освітлюється зсередини й зовні, якщо вивіска банку втілює його фірмовий стиль, а вхідна група естетична та функціональна одночасно, висновок напрошується сам собою: ця організація має у розпорядженні значні кошти. Зовнішні оформлення відділення банку - це поняття має дуже широке розуміння. Залежно від специфіки роботи й розміщення, окрім вивіски та вхідної таблички з розкладом діяльності, воно може включати світлові панелі-кронштейни з піктограмами послуг ("24 години", "обмін валют" і тому подібне), фреймлайты з рекламною інформацією, брендований піддашок над входом, декорування зовнішніх банкоматів, сходинок, поручнів, фасадної частини будівлі елементами корпоративного стилю. Як правило, усе це детально вказується у брендбуці банківської організації: офіційному документі, в якому викладена концепція і атрибути бренду. - Реклама на конструкціях, розташованих окремо.
Найпоширеніший носій - білборд. Найбільш важливими складовими ефективної реклами на білбордах є місце розміщення, дизайн та виготовлення. Необхідно врахувати, що реклама кредитно-фінансової установи буває іміджевою, такою, що продає або спонсорською. Основне завдання іміджевої реклами - запам'ятовування банківського бренду, створення позитивного уявлення про нього (наприклад, шляхом дуже короткого опису його переваг та історії), формування асоціації банку з чимось значним і стабільним. Рекламне звернення іміджевого характеру повинне включати фірмову символіку банківської установи і створювати довірче відношення до нього. Контакти організації представляються мінімально - номер телефону гарячої лінії call центру і web - адреса. Банківська реклама, що продає, розміщена на зовнішніх носіях, більш акцентується на його послугах, чим іміджева. Головнее призначення - зацікавити потенційного клієнта тією або іншою пропозицією. Контактна інформація представляється в тому ж обсязі, що й у попередньому випадку. У макеті спонсорської реклами, хоча й не безпосередньо, а через надання фінансової допомоги різним заходам, тобто опосередковано, робиться акцент на економічну стійкість кредитно-фінансової установи. Контакти - інтернет- адреса сайту. Особливості виготовлення зовнішньої реклами банку, незалежно від того до якого саме типу вона відноситься, позначаються на ефективності рекламній кампанії. Так, наприклад, борд з об'ємними елементами, безумовно, притягне значно більше уваги, ніж плоский щит. - Реклама зовні та всередині будівель.
Термінали та звичайні банкомати, що працюють в режимі самообслуговування, характеризуються досить широкими можливостями для розміщення: як зовні, так й всередині банківських відділень, торговельнх та розважальних центрів, магазинів. Платіжний пристрій з першого погляду повинен асоціюватися саме з тією фінансовою установою, до якої він відноситься. До того ж, зовнішня поверхня будь-якого терміналу є додатковою можливістю для представлення рекламних матеріалів. Реалізувати рекламне завдання допомагають стікери з повнокольоровим друком, аплікація з самоклеючої плівки, нестандартні конструкції, в які встановлюються банкомати. До цього ж формату розміщення відносяться й інші носії - банери, брандмауери. Принципи створення макету зовнішньої реклами банку на банері або брандмауері такі ж самі, що і для бордів.
Дуже важливою категорією для банківської реклами є гідне оформлення інтер'єру відділення. Образ банку в цілому складається з багатьох чинників.
- Внутрішній простір повинен розташовувати до доброзичливої взаємодії працівників і клієнтів фінансової організації. Для цього, у тому числі й за допомогою можливостей рекламної індустрії, на основі елементів брендингу створюються позитивні емоційні образи. Лаконічні інтер'єри, в яких у зв'язку із специфікою діяльності, переважає функція, доповнюються художньо виразними елементами (логотип в об'ємі, фреймлайти з рекламою, інші просторові конструкції для розміщення на стінах, підлозі, стелі, вікнах, POS- матеріали.). Вони створюються на основі стилістичної єдності, що регламентується брендуком компанії. Корпоративні кольори і форми - обов'язковий атрибут банківської реклами будь-якого формату.