13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески 13 ua вывески
Компанія Ozar - 13.ua виготовила рекламну продукцію для багатьох відомих компаній.
Серед наших клієнтів
  • Специфіка діяльності турфірм накладає свій відбиток на обрання підрядника з проектування та виробництва продукції для зовнішньої реклами. Краще за все, коли виконавець вже має досвід успішної роботи в цьому напрямі і може запропонувати креативний варіант, що є дуже необхідним для просування товарів та послуг туристичної компанії. Ozar - 13.ua характеризується наявністю цієї якості і гарантує, що виготовлена для турфірми зовнішня реклама повною мірою відповідатиме усім завданням, що поставлені перед нею.

За оцінками міжнародних експертів туристичний бізнес - перспективний діловий напрям, який сприятиме економічному зростанню багатьох країн в 21 сторіччі на одному рівні з IT та телекомунікаційною індустрією. На розвиток цього виду підприємницької діяльності в Україні впливають багато політичних і соціально-економічних чинників: за період з початку 2000 року і по сьогоднішній день спостерігалися різкі стрибки, як у бік зльоту, так і падіння доходів у сфері туризму. Усе це говорить про те, що питання стимулювання продажів для туристичних компаній позначене особливо гостро. Без сумніву, реклама на вулицях міст - один з ефективних способів виконати завдання залучення клієнтів.

  • вивіска туроператораЗовнішня реклама туристичної фірми розділяється на рекламу її представництва і рекламу туристичного продукту, який вона пропонує. На масштаби рекламної кампанії тієї або іншої організації значною мірою впливає її тип: турагенція або туроператор. Іміджева складова реклами, проте, є присутньою в обох випадках, оскільки позитивний образ (зовнішній у тому числі) - важливий чинник, що мотивує клієнта до довготривалої співпраці. У зв'язку з цим, наприклад, головна вивіска представництва туроператора нерідко виконується у вигляді великогабаритної дахової конструкції, яка не лише помітна здалека, але й повною мірою підтверджує статусность і фінансові можливості компанії.
  • вивіска туристичної агенції Викликати прихильність до себе, створити позитивний настрій - одне із завданнь оформлення вхідної групи офісу туристичної агенції. Яскрава світлова вивіска з візуальними образами передбачуваного раю - хоча й поширений, але досить ефективний метод, оскільки в розумінні більшості людей відпочинок - це щастя і відхід від повсякденності. Такі ж символи можуть бути присутніми й на покажчиках місця розташування офісу, зображеннях на вікнах, виносній рекламі, декоративних елементах фасаду. Важливо при цьому все ж таки не перебільшити з кількістю фарб і зберегти стилістичну єдність зовнішнього рекламного оформлення. Імідж компанії, яка декорувала місця продажу турів ефектними з усіх точок зору вивісками, зміцниться на найвищих позиціях.
  • реклама для турагенції У створенні іміджу туристичної фірми значну роль грає внутрішнє офісне вбрання. З одного боку, обстановка має бути діловою, щоб викликати довіру, а з іншою, не можна забувати про чуттєву складову, дух пригод, що тягне пуститися в мандри. Інтер'єрний постер з мотивуючим зображенням, інформаційний стенд, об'ємна картина, арт- дзеркало, фреймлайт, акрилайт, рекламні вироби у вигляді атрибутів подорожі, встановлені на стіни, підлогу, стелю офісного приміщення - далеко не увесь перелік видів рекламної продукції, здатних наповнити приміщення компанії туристичних послуг емоційною компонентою.
  • білборд з екстендером для турфірми Реклама на білбордах, банерах, брандмауерах - ще один спосіб популяризації турфірми і її продукту. Як правило, перше досягається через друге, тобто в рекламному повідомленні перш за все наголошуються переваги місця відпочинку, що надаються рекламованою компанією. При розробці концепції реклами на подібних носіях варто замислитися над традиційними уявленнями про ті або інші країни, що входять в туристичну пропозицію. Принцип - підтримати або зруйнувати звичні асоціації. Наприклад, США - хмарочоси, статуя Свободи, Міккі Маус, бургери. Німеччина - Октоберфест, пиво, сосиски, бездоганна охайність. Японія - Фудзіяма, техно мегаполіси, суші і так далі. Усе це - вже побудовані раніше зв'язки, які, без сумніву, будуть срийняті за досить короткий час візуального контакту з потенційною аудиторією. Якщо ж ці стандартні зв'язки представити, проте, нестандартно, вони запам'ятаються подвійно. Сучасні рекламні технології це дозволяють. Головне, створити чіткий, яскравий образ, який багаторазово тиражуватиметься надалі.

Зовнішня реклама - відмінний помічник у роботі туристичної організації, будь то туроператор або турагенція.
Завдяки зовнішній рекламі можна впливати на передбачуваних клієнтів та

  • сформувати у них лояльне відношення до фірми, представивши її послуги в найбільш вигідному світлі
  • побудувати необхідне, з точки зору турпакета, бачення туристичних напрямів
  • сприяти визначенню місця, форми й виду подорожі